מחזור כדורסל הנשים נדחה בגלל חולות מאומתות. המנהלת עשויה להעמיד לדין קבוצות.

ביניהם המשחק של מכיב בן בנות אשדוד מול רמה".ש מנהלת הליגה: "למרבה הצער חלק מהקבוצות לא התכוננו כראוי למצב החדש ובמקום לבצע בדיקות מפוקחות בבוקר המשחק, המתינו לרגע האחרון ושיבשו בכך את קיום המשחקים".
עדן ענבר.
מגיפת הקורונה פגעה במחזור ה-14 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל לאחר שבמספר קבוצות התגלו בשעות הצהריים, בסמוך לפתיחת המשחקים, חולות קורונה מאומתות. גם משחקה של מכבי בן בנות אשדוד מול רמה"ש נדחה.
חלק מהקבוצות לא הצליחו להציג בפני מנהלת ליגת העל אישורים מפוקחים ורשמיים של חולות מאומתות, לכן המנהלת ביקשה מהקבוצות לבצע בדיקות אנטיגן מפוקחות לפני הגעתן לאולמות.
במנהלת הודיעו דחיית משחקים תהיה רק בהצגת אישורים רפואיים (בדיקת אנטיגן מפוקחת או בדיקת PCR ) של 3 שחקניות מאומתות או 2 שחקניות זרות מאומתות. למרבה הצער חלק מהקבוצות לא התכוננו כראוי למצב החדש ובמקום לבצע בדיקות מפוקחות בבוקר המשחק, המתינו לרגע האחרון ושיבשו בכך את קיום המשחקים. הנושאים הפרטניים ידונו בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך