2 בסימן ירושלים. אשדוד גברה 0:2 על בית"ר ירושלים ורשמה ניצחון שני ברציפות

לאחר הניצחון על נוף הגליל שקטע 3 הפסדים רצופים, מ.ס אשדוד יצאה לטדי להתחיל רצף ניצחונות. זה נגמר ב-0:2, משחק טוב של אשדוד וניצחון שני ברציפות. ניצחון חמישי ברציפות מול בית"ר לאשדוד.
כנעאן חוגג. (צילומים: טל אקוקה).

כשמ.ס אשדוד רואה את בית"ר ירושלים זה בדרך כלל נגמר בניצחון. כך זה היה גם הערב, ראשון, כשאשדוד יצאה לטדי לאחר הניצחון על נוף הגליל במחזור הקודם, שקטע רצף 3 הפסדים, ניצחה 0:2 ורשמה ניצחון שני ברציפות. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של אשדוד מול בית"ר ירושלים במשחק מצוין שלה, אחד הטובים העונה.

בית"ר פתחה בדקה הראשונה בבעיטה מסוכנת לשער של קמסו וג'ראפי מנע שער בטוח. מאותו הרגע אשדוד הייתה זו שניהלה את העניינים. זסנו פרץ (7) מימין ומצא את כנעאן שבעט אבל איתמר ניצן הדף. קעטבי בעט החוצה. אותו קעטבי כבש דקה אח"כ אבל השער נפסל על נבדל גבולי.

זה לא נגמר כאן. 10 דקות אח"כ זסנו שלח כדור רוחב שנהדף לא טוב היישר לעבר בריהון, שבעט החוצה. אשדוד ממשיכה לשלוט. בדקה ה-33 קעטבי הגיע לכדור רוחב ובעט לגופו של ניצן שהדף לעבר כנעאן, שהחמיץ מקרוב. אפס אפס שכולו מזל גדול לבית"ר ירושלים ונאיביות לאשדוד.

כל הקבוצה חוגגת את השער של כנעאן.

אבל 8 דקות בתוך המחצית נעשה צדק. עטאא ג'אבר הקפיץ כדור לכנעאן, שנגח תוך כדי זינוק בלי לעצור פנימה 0:1 לאשדוד. שער יפיפייה.  בדקה ה-76 כמעט 2 לאשדוד. קמאהני קיבל כדור על סף רחבה ובעט לגופו של קריאף ומשם לקורה. אבל בדקה ה-90 אשדוד סגרה את הסיפור. בילו מסר כדור לבזיע שבעט לקורה, אבל בילו בעצמו השתלט על הריבאונד וכבש. ניצחון בסימן 2. 0:2 וניצחון שני ברציפות.

אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, סייף (בזיע, 74), ג'אבר, סבג (אבו עקל, 79), כנעאן (קמהאני, 71), קעטבי (דיאמנטקוס, 78), בריהון (בילו, 71).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך