אשדוד אומרת תודה למתנדביה

ביום רביעי האחרון קיימה עיריית אשדוד ערב הצדעה מיוחד, שכולו תודה והוקרה למתנדבי העיר אשדוד, העיר הפכה למעצמה של מתנדבים והמובילה בישראל בתחום ההתנדבות.

בערב מרגש ומלא הכרת תודה, ברביעי שעבר הודתה עיריית אשדוד, באמצעות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בניהולה של גב' חנה בן איון, לאלפי תושבים מתנדבים. השנה שם דגש מיוחד על תרומתם של המתנדבים בקורונה ובמבצע 'שומר חומות', וזאת לצד פועלם ותרומתם בכל תחומי החיים בעיר. אירוע ההוקרה התקיים במשכן לאומנויות הבמה, במעמד מ"מ ראש העיר והממונה על השירותים החברתיים מר אבי אמסלם, מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, ראש מינהל שירותים חברתיים גב' רונית צור, מנהל אגף שירותים חברתיים מר עומר אונגר, מנהלת אגף שירותים חברתיים גב' יעל כהן, נציגי משרד הרווחה ושירותים חברתיים מחוז ירושלים, נציגי פיקוד העורף, נבחרי ציבור, ארגוני התנדבות ויותר מ 800 מתנדבים שיצגו אלפים רבים נוספים.

מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות גב' בן איון איחלה בריאות לראש העיר בשמה ובשם המשתתפים – שפעם ראשונה מזה שנים נאלץ לא להשתתף עקב מחלה – סקרה את רוחב ועומק ההתנדבות בעיר והשפעתה על התושבים "ההתנדבות באשדוד עומדת בשנים האחרונות בפני משימות רבות, מגוונות ומאתגרות, גלים של קורונה, שומר חומות, ועוד עשרות אירועי התנדבות מרוכזים ואלפי פעילויות התנדבות יומיומית." והוסיפה ש"במהלך השנים, חיזקנו והפכנו את ניהול ההתנדבות באשדוד למקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. שילוב הידיים בין העירייה, הארגונים והמתנדבים מהווה את רשת הביטחון של התושבים.

קשה היה שלא לראות את ההתרגשות הגדולה שאחזה בחנה בן איון כשאמרה "אתם, מתנדבים יקרים, רכזי ההתנדבות, מנהלים ומנהלות, אתם הפכתם והופכים את אשדוד לעיר עם איכות חיים, קהילה חזקה וחסונה, עיר וקהילה שעולים אליה לרגל ללמוד ממנה, עיר שגאווה לגור בה. והוסיפה ש'בימים אלו, ולאור חזונו של ראש העיר, הקמנו את 'מגדלור – קהילת מתנדבי אשדוד'."

אבי אמסלם מ"מ ראש העיר והממונה על השירותים החברתיים שיבח את מתנדבי אשדוד וציין ש"אשדוד כבר הרבה שנים מעצמה מובילה בנושא ההתנדבות, ובשנים האחרונות אנו עדים להשפעתה הקריטית של ההתנדבות על רווחת תושבי העיר בשגרה ובאירועי חירום". מ"מ ראש העיר הודה לגב' צור, לגב' בן איון העומדת בראש המחלקה, ולרכזי ההתנדבות העושים במלאכה בצנעה ובמקצועיות רבה הבאה לידי ביטוי מדי יום ושעה.

הגב' רונית צור, ראש מינהל השירותים החברתיים הוסיפה והודתה למתנדבים, לראשי הארגונים ולמובילי ההתנדבות בעיר, "חוסנה החברתי של כל חברה נמצא בידיכם, העושים למען האחר שלא במסגרת חובתכם אלא על פי צו מצפונכם." והוסיפה "אתם יקיריי, פניה היפות של מדינת ישראל. אני גאה בכם!

בסיום הברכות ולקול תשואות הקהל התקיימה הופעה של 'הפרויקט של רביבו' שהרימו את האולם והיו סיום עוצמתי לערב מלא הכרת הטוב והחזק בעיר אשדוד ובחברה הישראלית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך