מסתכלים למעלה

קני סייף: "אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ועל זה חושבים"

הניצחון ביום ראשון על נוף הגליל 0:3 הוריד הרבה לחץ מהקבוצה ועצר רצף של 3 הפסדים בליגה. בן שמעון: "אנחנו מסתכלים למעלה".
קני סייף. (צילום: טל אקוקה).

כמה חיכו במ.ס אשדוד לניצחון הזה. לאחר 3 משחיקם ליגה רצופים בהן הפסידה הקבוצה, היא ניצחה ביום ראשון את נוף הגליל 0:3 ועצרה את הרצף השלילי ושיחרה המון לחץ.

המאמן רן בן שמעון התייחס בסיום לניצחון: "זה היה משחק מאוד מרשים, במיוחד בנקודת ההתחלה שבאנו לפה. היינו צריכים להמשיך אחרי הפתיחה הטובה. אחרי שלושה הפסדים – כל הכבוד לשחקנים. אני מרגיש גאווה גדולה מאיך שהקבוצה שיחקה. הקבוצה הזו צריכה להסתכל למעלה, יש פה סגל טוב. יש פה שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה, כמו בריהון שהיה מצוין וכבש את אחד השערים היפים השנה. גם ההגנה עשתה עבודה טובה".

בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

קני סייף : "חשוב שניצחנו, זה היה משחק משמעותי והאנרגיות טובות. אנחנו מסתכלים למעלה, לא על הקו האדום. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ועל זה חושבים. באים לכל משחק כדי לקחת את הנקודות".

סייף התייחס להתעניינות של קבוצות בו. הוא נשאל על כך בסיום המשחק: "דודו דהאן (הסוכן שלו – מ.ס) מטפל בעניינים שלי ואני לא יודע כלום לגבי מעבר. חשוב לי לעזור לאשדוד ובזה אני מתרכז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך