עשו לזה נוף

סוף סוף אחרי 3 הפסדי ליגה רצופים עשתה מ.ס אשדוד סוף לזה כשניצחה בבלומפילד את נוף הגליל 0:3. חמודי כנעאן ויעקב בריהון כבשו ובישלו אחד לשני. בילו היה עם השלישי. ניצחון ראשון בשנה האזרחית החדשה לאשדוד.
כנעאן. (צילומים: טל אקוקה).

לעשות לזה סוף. זה מה שרצו במ.ס אשדוד לפני המשחק מול נוף הגליל בבלומפילד, ביום ראשון. לעשות סוף לסדרת ההפסדים בליגה, שלושה במספר. בסוף הם באמת עשו לזה נוף, סליחה סוף, כשגברו 0:3 על נוף הגליל.

עברו 8 דקות וזה נראה מצוין מבחינת אשדוד. יעקב בריהון בישל שער לחמודי כנעאן – 0:1 לאשדוד. שער מהיר וחשוב. ג'ראפי מנע שער (19) מרגלי פרייטר והשאיר את התוצאה לטובת אשדוד. פריירט (40) כמעט השווה שוב, אבל הכדור שלו מזווית קשה נעצר בקורה. אשדוד ירדה למחצית ביתרון חשוב של שער.

גם עם שער ובישול. בריהון.

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה. עברו הפעם רק  2 דקות במחצית ואשדוד עם 0:2. הפעם היה זה חמודי שבישל לבריהון שהצליח לגלגל פנימה. עברו 9 דקות וזוהר זסנו יכול היה לעשות את השלישי אבל שוער נוף הגליל מנע את זה.

נוף הגליל לא ויתרה (74) וניסתה להישאר במשחק. קיזיטו נשאר פנוי ונגח ממצב טוב מכמה מטרים מעל לשער. אם זה לא נכנס מה ייכנס? אשדוד הייתה טובה יותר במשחק הזה וזוהר זסנו (89) יכול היה לבשל את השלישי אבל המסירה שלו הורחקה על ידי הגנת נוף הגליל. בתוספת הזמן זה גם נכנס מרגלי עוז בילו. ניצחון 0:3. ניצחון מצוין להתחיל סדרה חדשה של ניצחונות בשנה החדשה…

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן (קעטבי, 73), קני סייף (בזיע, 86), ג'אבר, סבג, כנעאן (בילו, 67), בריהון (אבו עקל, 67), מוגיס (קמהאני, 46)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך