קורונה

ראש העיר: "אני מאומת לקורונה"

דר לסרי: "בזכות השלמת תהליך החיסון עם 3 זריקות, אני מרגיש טוב מאוד, פרט לתסמיני שפעת  קלים. אני קורא לכל מי שנפגש איתי ביומיים האחרונים, לפעול עפ״י ההנחיות, לעשות בדיקת קורונה ולשהות בבידוד עד קבלת התוצאה".
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי הודיע הערב חמישי, כי הוא מאומת לקורונה וביקש מכל שבא איתו במגע לעשות בדיקה ולשהות בבידוד עד קבלת הבדיקה.

וכך הודיע ראש העיר: "תושבי אשדוד, אני מבקש לעדכן אתכם כי בעקבות הופעת תסמיני שפעת, ביצעתי היום בדיקת PCR, ונמצאתי מאומת לקורונה. תודה לאל, בזכות השלמת תהליך החיסון עם 3 זריקות, אני מרגיש טוב מאוד, פרט לתסמיני שפעת  קלים. אני קורא לכל מי שנפגש איתי ביומיים האחרונים, לפעול עפ״י ההנחיות, לעשות בדיקת קורונה ולשהות בבידוד עד קבלת התוצאה. זו הזדמנות נוספת עבורי, לקרוא לכם לשמור על הנחיות משרד הבריאות, ומעל הכל לרוץ להתחסן. במיוחד ילדים ומבוגרים מעל גיל 60. יש להניח שהופעת הקורונה אצלי ברמה קלה, הינה תוצאה של קבלת החיסון שלוש פעמים.
החיסון מציל חיים! בריאות לכולם ואעדכן התפתחויות בהמשך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך