רק כמעט. מכבי אשדוד נוצחה על ידי המוליכה מנהריה 78:72

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד עם נעמי קולדני על הקווים במשחק השני שלה, כמעט ניצחה את נהריה המוליכה. אבל הסגולים היו לבסוף אלה שירדו מנצחיים 72:78.
זה לא היה רחוק מניצחון שני ברציפו לנעמי קולודני על הקווים של מכבי אשדוד ולהפסד השני בליגה של עירוני 'גשם' נהריה מוליכת הטבלה. זה נגמר בסוף ניצחון לסגולים מנהריה 72:78. שחקני נהריה כבר הובילו בדו ספרתי ברבע השלישי, אך הקבוצה של נעמי קולודני חזרה למשחק ואף כפתה שוויון ברבע האחרון. בדיוק בנקודה הזאת יוגב אוחיון היה שם עבור שי סגלוביץ' ועם פעולות גדולות הבטיח ניצחון לאורחים
המשחק נפתח בקצב גבוה, כאשר מכבי אשדוד קולעת שלוש שלשות בחמש דקות, והלוח הראה 15:15. גם בחלק השני של הרבע הראשון שלי הקבוצות הציגו כדורסל מהנה והרבע נגמר ב-28:29 לביתיים. במשך יותר מחמש דקות הדולפינים לא קלעו סל שדה, אך גם האורחים לא הבריקו והובילו 36:32 בלבד. רומן רובינשטיין קבר שלשה, אך דאסטין תומאס ואופק בן יעקב החזיקו לו בשלשות – 45:41 לאורחים במחצית.
גם בפתיחת הרבע השלישי מכבי אשדוד התקשתה בהתקפה וקלעה סל שדה בודד במשך שש דקות – 54:43 לסגולים. אריאל ז'אנו ויוניו ברואטה קלעו פעמיים מחוץ לקשת – 60:53 לאחר שלושה רבעים. המומנטום המקומי נמשך עם שתי שלשות של ברואטה בפתיחת הרבע האחרון שהלחיצו את עירוני 'גשם' נהריה – 62:61 בלבד לאורחים. בוריס בוגוסלבסקי כבר איזן בשלשה, אך מנגד יוגב אוחיון קבר שלשה משלו ודאסטין תומאס הוסיף 4 נקודות ברצף. אוחיון הנהדר שוב דייק מהשלוש וקבע 74:67, 3 דקות לסיום. הלוח הראה 74:70 לאורחים, 13 שניות לסיום ובהתקפה קריטית יוניו ברואטה איבד.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (4/8 לשלוש) 22 נק', כריס אורטיז (7 ריבאונדים) 16 נק', ניב בלול 9 נק', רומן רובינשטיין ורביב פיטשון 8 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך