פצוע בפיצוץ במפעל יהודה פלדות באשדוד

על פי לוחמי האש כרגע לא ידוע מה היה הגורם לפיצוץ. הפועל הפצוע הוא כבן 50 ומצבו בינוני. נוריאל אביטן חובש איחוד הצלה: "מדובר בגבר שאותר חבול (עם סימני פיח) כתוצאה מפיצוץ שאירע לדברי העובדים תוך כדי עבודתו. הוא פונה בסיוע של צוותי הכיבוי למרכז הרפואי אסותא".
צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה.

לוחמי האש של תחנת אשדוד יצאו לאירוע של פיצוץ במפעל לפירוק מתכות בעיר אשדוד, מפעל יהודה פלדות.

כאשר הגיעו הלוחמים למקום הם הבחינו בעשן ומנכ"ל המפעל הוביל אותם לפועל אשר נפגע מפיצוץ. יש לציין לא ידוע מה היה הגורם לפיצוץ. מיד מד"א קבעו את מצבו ומפקד המשמרת רב רשף מוטי ביטון החל בחילוץ הפצוע לקומת הקרקע.  בגלל מוגבלת הלוחמים לא השתמשו מנוף כיבוי .

מפקד המשמרת מסר: "לוחמי האש מבצעים חילוץ מבוקר ע"י הובלתו באמצעות אלונקה לכוחות מד"א בקרקע . החילוץ חייב להיות מהיר בגלל מצבו. האירוע בשליטה מצבו של הפצוע בינוני.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לגבר בן 50 שנפצע בינוני כתוצאה מפיצוץ במכונה במפעל לייצור פלדה ברחוב היוזמה באשדוד. נוריאל אביטן חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "מדובר בגבר שאותר חבול (עם סימני פיח) בקומה 3 במפעל כתוצאה מפיצוץ שאירע לדברי העובדים במקום תוך כדי עבודתו. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בסיוע של צוותי הכיבוי למרכז הרפואי אסותא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך