מרגש: עיריית אשדוד אומרת תודה למלאכים החברתיים

השבוע התקיים ערב הצדעה והוקרה ל- 300 עובדי מסגרות שיקום מוגבלויות במנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד על עשיתם הענפה של העובדות והעובדים, תוך מתן שירות אדיב סבלני מכיל ואוהב במסגרות השונות : מרכז יום לילך, מעון יובלים, שח"ף, מפעל מקדם תעסוקה, קש"ת, מע"ש, עוגן, מען, מרש"ל , מעונות הילדים, אופק, שמש, כיף כף, ניצנים, מועדונית חרשים ועוד. ההתמודדות עם התפרצות הקורונה הביאה עימה מציאות החדשה שנכפתה על כולם. העובדים והעובדות מלווים את האוכלוסיות המיוחדות במסירות ומקצועיות רבה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר "אתם החזית החברתית שלנו, במהלך תקופת הקורונה הצלחתם לשמר את השגרה במסגרות בזכות המוטיבציה הגבוהה ואהבה גדולה לאוכלוסיות עם מוגבלויות אותם אתם מלווים מידי יום. הערב הזה בא להצדיע לכם ולומר לכם תודה בשמי ובשם תושבי העיר, על עבודה מסורה מלאה בחמלה למען בעלי מוגבליות. בזמן שהמשק היה בסגר אתם הגעתם לעבודה מידי יום, דאגתם ותמכתם באוכלוסיות המיוחדות ובזכות נאמנותכם כלל מסגרות השיקום באשדוד התנהלו כבשגרה בשונה משאר הערים בארץ".

"העובדים מבצעים את עבודתם במקצועית, מסורה וראויה לשבח, מפעוטות ועד קשישים, תקופת הקורונה היוותה עבורם ועבור כולנו אתגר גדול המצריך מאיתנו שינוי והתאמת תוכניות העבודה למציאות החדשה ועשיתם זאת בגדול! הקשר האישי והשמירה על השגרה עם אותן אוכלוסיות חשוב מאוד, החוסן האישי שלהם שברירי מאוד. העבודה המשיכה להתנהל בעזרת שילוב אמצעים דיגיטליים, ושיטות עבודה חדשות ויצירתיות אשא זכו גם לפרסים ברמה הארצית".

רונית צור, ראש מנהל שירותים בעיריית אשדוד : אנו במינהל, מאמינים בזכותו של כל אדם עם מוגבלות להשתלב בחברה ולהיות חלק אינטגרלי מהקהילה בכל התחומים ולקבל שירותים רגילים ככל האפשר
אנחנו מאמינים כי חברה בריאה היא זו היכולה והמאפשרת לאנשים עם מוגבלות לחיות בה בצורה מכובדת. אני מוקירה ומודה לכל העובדים והעובדות על עבודתם המסורה ללא לאות ימים כלילות עם המון אהבה חיבוק וחום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך