יאיר מור מוסיף. ניצחון שני ברציפות למכבי בן בנות אשדוד עם המאמן יאיר מור יוסף

מכבי בן בנות אשדוד, מחוזקת בקלסי בון ומצוידת בוויקטוריה ויויאנס המצוינת, גברה הערב 76:84 על הפועל ראשל"צ מהצמרת. זה היה ניצחון שני ברציפות של המאמן יאיר מור יוסף.
צילומים: דני מרון.

קבוצת הנשים של מכבי בנות אשדוד גברה הערב בביתה על הפועל ראשון לציון 76:84 במשחק שנעל את המחזור ה-10 בליגת אתנה ווינר לנשים. היה זה הפסדה השני העונה של ראשל"צ, שאיבדה את המקום הראשון בליגה בו הייתה מדורגת ערב המחזור. לאשדוד זה היה ניצחון שני ברציפות עם המאמן יאיר מור יוסף.

המחצית הראשונה של המשחק הסתיימה בשוויון 45:45 והתאפיינה במשחק התקפה איכותי של שתי הקבוצות. ויקטוריה ויויאנס מאשדוד בלטה עם 24 נקודות ומולה ג'ני סימס מראשון לציון קלעה 19 נקודות, 15 מהן ברבע הראשון. סימס נעזרה בדקיה כהן עם 12 נקודות עד ההפסקה בעוד ויויאנס נעזרה באליסון הייטאואר, שקלעה עד להפסקה 8 נקודות. לראשל"צ היה עד למחצית יתרון מזערי בכדורים החוזרים 15:17. המחצית הראשונה, בה היתרון נע מצד לצד, השאירה טעם של עוד לקראת המחצית השנייה.

מאי דיין האשדודית פתחה את המחצית השנייה בהצגה אישית יוצאת דופן ובתוך חמש דקות מפתיחת הרבע השלישי הובילה את אשדוד ליתרון 50:61 עם 14 נקודות אישיות שלה ואחוז קליעה מושלם של 5 מ-5 בזריקות ל-3 נקודות. ראשל"צ באותן דקות הייתה מבולבלת ולא מצאה את הדרך לייצר נקודות. לקראת סיום הרבע השלישי ירד במעט היתרון של אשדוד ל-60:66.

במחצית השנייה שמרה אשדוד, בשורותיה שיחקה הערב לראשונה קלסי בון, על יתרונה – הגם ששתי דקות לפני סיום המשחק הוא הצטמצם עד כדי 76:78. אליסון הייטאואר האשדודית ב-4 נקודות רצופות בתוך שמונה שניות הובילה את קבוצתה לניצחון המרשים.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 30, דיין 17, בון 16, הייטאור 14, סהר 5 וכהן 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך