קולטי אדים מומלצים לבית – טופ הנדימן ממליצים

קולט אדים הינו מוצר בקטגוריית סינון האוויר, קולט האדים הוא מוצר שמסוגל לשאוב את האוויר במטבח. קולט אדים נפוץ בעיקר במטבח מעל התנור ויחידת הגז, והוא משמש לסילוק האוויר מעבודות המטבח. קולט האדים גם מסוגל להוציא עשן ואדים חמים מהמטבח, הוא יעיל בעיקר בעבודות המטבח הארוכות, ונחשב כאחד מהמוצרים הנצרכים ביותר בבית. לראשונה, בשנות ה- 30 קולט האדים נכנסת לראשונה לבית, ומאז, הפך לנפוץ ואפקטיבי גם במשרדים עסקיים, מסעדות, בתי קפה, ומקומות נדרשים לכך. במאמר זה, נספר כיצד בוחרים קולט אדים לבית, כמה זה בעצם עולה, ומהי עלות ההתקנה המשוערת
תמונה: טופ הנדימן

איך בוחרים קולט אדים לבית – 3 טיפים מומלצים

מטרתו העיקרית של קולט האדים היא למזער נזקים מחום, אוויר, ועשן לעבר הריהוט הנפוץ במטבח. לעיתים קרובות, הבישולים תופסים ריחות חזקים ומסוימים, עשן, ואדי בישול חזקים, ארונות המטבח סופגים את כל "העסקה" ובמשך הזמן נגרמים להם נזק, בעיקר לכלוך וירידת צבע. הכירו את קולט האדים, הפתרון המוביל והטוב ביותר להתמודדות עם הצטברות עשן, ריחות חזקים, כתמים, ועוד. ולשאלה הטובה מכולן – איך בוחרים קולט אדים לבית? לפניכם 3 טיפים מצוינים: הראשון, בחרו בגודל קולט שיתאים למטבח. השני, בחרו בעוצמת שאיבה רצויה, עוצמה שנעה בין 500-1000 מק"ש. השלישי, בחרו בעוצמת לחץ מועדפת, העוצמה לרוב נעה בין 300-400 פסקל. אלה הם שלושת הטיפים הטובים ביותר לבחירת קולט אדים מקצועי לבית.

קולט אדים לבית – כמה זה עולה בממוצע

קיימים שני סוגים נפוצים של קולטי אדים לבית – קולט אדים עם ארובה, וקולט אדים ללא ארובה (פחם). קולט אדים עם ארובה מתאים לבתים שניתן להתקין ארובה חיצונית, לעומת זאת, קולט אדים המבוסס סינון מתאים לבתים שאין באפשרותם קיר חיצוני או יציאה. טווח המחירים של קולטי האדים הם בין 500-2,000 ₪. ניתן להשיג את המוצרים גם במחירים זולים יותר אם רוכשים אותם במבצעים והטבות מסוימות, או לחלופין ניתן להוזיל את המחיר ברכישת קולט אדים יד שנייה. ישנם שלושה מותגים מובילים – Electra, Teka, Aeg. חברת אלקטרה נחשבת כאחת מהמותגים הטובים והנשמרים ביותר בישראל, היא מומלצת מאוד לצרכנים.

התקנת קולט אדים – כמה זה יעלה לכם

כדאי ומומלץ לבחור בקולט אדים שיספק לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר, מותג לא בהכרח טוב יותר. התקנת קולט אדים מקצועי יעלה לכם החל מ- 300 ₪ ויכול להסתיים גם ב- 1,000 ₪ עבור התקנה מורכבת. ברוב המקרים, אם אתם רוכשים קולט אדים מחברה כזאת או אחרת ההתקנה כבר כלולה במחיר, כדאי לבדוק מה כוללת העסקה – עם התקנה או בלי. אם מדובר בקולט אדים תחתון, פנימי, ההתקנה תהיה בעלות של 300-500 ₪, לעומת זאת, אם מדובר בהתקנת קולט אדים עם ארובה, המחיר יהיה גבוהה פי כמה. כדאי ומומלץ לבצע תחזוקה לקולט במטרה למנוע בעיות נפוצות ושרידות גבוהה. ניתן לבצע את ההתקנה עם מתקין מוסמך של החברה או החנות, או באמצעות הזמנת מתקין פרטי באינטרנט.

לפרטים נוספים והזמנת הנדימן מקצועי, היכנסו לאתר https://handy-man.org.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך