ניצחון היסטורי. מכבי אשדוד ניצחה עם נעמי קולודני על הקווים

המחזור ה-13 בליגה הלאומית בכדורסל נמשך הערב (ראשון), כשבמוקד מכבי אשדוד הופיעה עם נעמי קולודני על הקווים וניצחה בקרב תחתית את מכבי 'סנו' הוד"ש 91:81 במשחק היסטורי בו מאמנת העבירה משחק בוגרים מאחת משתי הליגות הראשונות.
קולודני על הקווים. צילומים: לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל.

הופעת הבכורה של נעמי קולודני על הקווים במכבי אשדוד נגמרה בחיוך עם ניצחון קריטי בקרב התחתית מול מכבי 'סנו' הוד"ש 81:91. לראשונה בהסיטוריה עמדה על הקווים מאמנת באחת משתי הליגות הבכירות, מה שנקרא ניצחון היסטורי.

.במחצית הראשונה מכבי  אשדוד הייתה עדיפה יותר ולקראת המחצית ברחה ל-48:36. ברבע השלישי הביתיים צימקו וחזרו למשחק, אך שתי שלשות גדולות של רביב פיטשון ושל כריס אורטיז (31 נקודות, 6/7 מהשלוש) קבעו את זהות המנצחת.

סלים קריטיים. פיטשון.

הרבע הראשון נפתח עם מטווח שלשות של האורחים שהובילו בסיום הרבע 22:21. יובל מיכאל העניק למקומיים יתרון, אך שלשה של רומן רובינשטיין וחדירה של בוריס בוגוסלבסקי הפכו ל-33:28. טיילר דוסון וגיא רושקין הגיבו עם 4 נקודות רצופות, אך המחצית נסגרה עם ריצת 11-2 של האורחים שהוליכו 48:36 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

הוראות שעזרו. קולודני בפסק זמן.

הקבוצה של איתי לוי עלתה טוב לרבע השלישי והחזירה בריצת 3-12 והלוח הראה 51:48 בלבד למכבי אשדוד, 5 דקות לרבע האחרון. יוניו ברואטה ואריאל ז'אנו קלעו שתי שלשות ברצף, אך 10 נקודות רצופות של מכבי 'סנו' הוד"ש קבעו 60:58 בלבד למכבי אשדוד בתום הרבע השלישי. 5 דקות לסיום המשחק הלוח הראה 75:72 בלבד לאורחים. רביב פיטשון קלע שלשה קריטית, אך מיד אחר כך ביצע עבירה בלתי ספורטיבית – 80:76 בלבד למכבי אשדוד, 3 דקות לסיום. כריס אורטיז קלע שתי שלשות קריטיות ואחת נוספת של רביב פיטשון קבעה 78:89, והדולפינים הבטיחו ניצחון יקר.

הרבו למכבי אשדוד: כריס אורטיז (6/7 מהשלוש) 31 נק', ניב בלול 13 נק', רביב פיטשון (4/4 מהשדה) 12 נק', בוריס בוגוסלבסקי (7 אסיסטים) 11 נק', יוניו ברואטה 9 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך