מדוע פוליסת חיסכון הפכה להיות אפיק השקעה פופולארי?

נמאס לכם לראות את הכסף שלכם עומד במקום ולא מניב תשואה? מאוד יכול להיות כי דווקא פוליסת חיסכון היא אפיק ההשקעה הנכון עבורכם. פוליסות חיסכון הפכו להיות בעשור האחרון לאפיק ההשקעה המועדף על מרבית האנשים. אנשים שמבינים כי כל הפיקדונות המסורתיים כבר לא מספקים את התמורה הנדרשת. אז מה הפך את האפשרות הזאת להיות האפשרות הכי שכיחה? יצאנו לבחון את העניין הזה על מנת שגם אתם תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לכם באופן ספציפי
תמונה: FREEPIK

ניתן למשוך את הכסף בכל זמן

קיימים אנשים שונים שלא משקיעים את הכסף בהשקעות שונות רק בגלל שהם צריכים אותו נזיל. פוליסת חיסכון מאפשר למשוך את הכסף בכל זמן, בהתאם לצרכים האישיים שלכם. המשמעות היא שגם כסף שאמור להיות מתועל לדברים שונים יכול להיות מושקע בפוליסה. ברגע שאתם תרצו את הכסף בחזרה כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לבקש למשוך אותו. תוך זמן קצר הכסף שמשכתם יהיה אצלכם בחשבון הבנק ללא בירוקרטיה מיותרת.

סכומי הפקדה בהתאם ליכולות שלכם

אין לכם סכומים גבוהים להשקיע בתור התחלה? זה לגמרי מובן, הרי פוליסת חיסכון נועדה לרוב עבור אנשים צעירים שמגיעים ללא הון התחלתי. עוד יתרון משמעותי בהשקעה בפוליסות חיסכון הוא שסכומי ההפקדה הם גמישים מאוד. כלומר כל אחד יכול להשקיע את סכום הכסף שעומד לרשותו, וניתן לבצע גם הפקדה קבועה. אף אחד לא מגיע עם דרישות סף גבוהות, כאלה שלא תוכלו לעמוד בהן. גם אנשים צעירים מאוד יכולים ללכת על האפשרות הזאת ולצלוח אותה.

דמי ניהול קבועים שלא משתנים

אחת מההוצאות הקבועות שלכם בכל אפיק השקעה תהיה ההוצאה על דמי הניהול. דמי הניהול יכולים להסתכם בכמה עשרות או מאות שקלים בהתאם להיקפי ההשקעה עצמה. אך מה שטוב בפוליסות חיסכון זה שדמי הניהול הם קבועים ולא משתנים. כלומר אתם תדעו מראש כמה דמי ניהול תצטרכו לשלם בשנים הקרובות מבלי שיהיו שינויים. היציבות הזאת היא הכרחית לכל אלה שרוצים להשקיע ואוהבים לתכנן את ההוצאות לאורך זמן. בכל שאר אפיקי ההשקעה דמי הניהול עלולים להשתנות בהתאם למציאות הקיימת בשטח.

סיכונים מינימליים ותשואה גבוהה

הסיכונים הם הפרמטר שהכי יעניין אתכם כאשר תצטרכו להשקיע את הכסף. יש כאלה שלא אוהבים להשקיע את הכסף במקומות שונים שמביאים איתם סיכון גבוה. גם פוליסת חיסכון מביא איתה סיכון מסוים, ובשלבים מסוימים גם תמצאו את עצמכם מפסידים כסף. אך כאשר מסתכלים על תמונת המצב הכוללת מגלים כי היתרונות גוברים על החסרונות. במילים אחרות הסיכונים הם נמוכים והתשואה העתידית יכולה להיות גבוהה מאוד. כך תוכלו למצוא את עצמכם עולים על הגל ומרוויחים מכך לא מעט. הרווח הזה הוא רווח משמעותי שלא ניתן להקל בו ראש.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך