השכרת אוהלים לאירועים – בחורף הישראלי!

החורף הישראלי בהחלט כבר כאן ואתם מחפשים דרך לשמור על האורחים שלכם יבשים באירוע הקרוב? רוצים לקיים אירוע בגינה הפרטית של הבית שלכם, אבל לא יודעים איך לארח כמות כזאת של אנשים? חברת סאונדשיין מציעה לכם את פתרון הקירוי הטוב ביותר בישראל בעזרת השכרה והקמה של אוהלים שישמרו על האירוע שלכם מהגשם שבחוץ ויתנו לכם אפשרות לקיים אירוע בלתי נשכח
תמונה: 123rf

מה אני צריך לדעת לפני שאני משכיר אוהל לאירוע?
השכרת אוהלים הוא עסק לא פשוט כלל לאנשים שלא מבינים בהשכרת ציוד. אבל כשיש אנשים מקצועיים שיודעים כיצד לעזור ולהסביר על הדברים החשובים שצריך לדעת לפני ההשכרה, הבעיה מצטמקת והכל נהיה ברור.
ישנם המון סוגים של אוהלים להשכרה – אוהלים במידה של 2X2, במידה של 10X5 ואפילו במידה של מעל 100 מ"ר. כמובן לפני שאנחנו משכירים את האוהל, נצטרך לבדוק את מידות השטח בו אנחנו רוצים לקיים את האירוע שלנו כדי לדעת מה האוהל הכי גדול ומתאים שנוכל להקים.
כדי לדעת את גובה האוהל שמתאים לנו נבדוק לפני הצבת האוהל שאין עצמים גבוהים שיכולים להפריע להקמת האוהל כמו עץ שגדל בקרבת מקום או גג של גינה או נדנדה גבוהה שמוצבת בחצר. הגובה הממוצע של אוהלים הוא 3 מטרים בגובה הקודקוד.
עוד דבר חשוב שאנחנו צריכים לבדוק לפני הקמת האוהל הוא ששטח האירוע שלנו חלק ולא מכיל עצמים שיכולים לפגוע בנו, לא מכיל שיפועים שיכולים לגרום לאי יציבות האוהל ולסכנה לכם ולאורחים שלכם. השטח האידיאלי להקמת אוהל הוא מישור, אבל אנחנו נשתדל למצוא פתרון לכל אזור.
תוכלו למצוא אצלנו מוצרים נלווים נוספים, החל משמיכות לכל אורח, פינות קפה לאירועים, וציוד לחימום כמו פטריות חימום ותנורי אינפרא אדום. 

וממה האוהל עשוי?
לאותם אנשים שחושבים להשכיר את האוהל הכי זול בשוק – אל.
לפני שאתם משכירים אוהלים, רצוי שתבדקו ממה האוהל שלכם עשוי. אוהל זול עלול לפגוע ביעילות וביציבות של האוהל, דבר שיסכן את האורחים השוהים בפנים. בנוסף, אוהל זול יכול לגרום לנזילות ולאורחים רטובים ולא מרוצים.
האוהלים שלנו עשויים מהחומרים הכי טובים, עמידים ובטיחותיים: יריעות האוהל שלנו עשויות מ P.V.C ומוטות האוהל עשויות ברזל.

איזה אוהלים אני יכול להשכיר?
חברת סאונדשיין מציעה לכם השכרת ציוד לאירועים, ביניהם אוהלים המיועדים לשמירה על האורחים מפני הגשם.
קיימים סוגים שונים של אוהלים: כאלו שמיועדים לאירוע קטן יותר, כשגודלו מתאים עד לשלושים איש, ואוהל שמיועד לאירוע גדול בו תוכלו לארח מאות אנשים באוהל אחד. אוהל כזה מתאים לאירועים שונים כמו חתונות, אזכרות, בריתות ומסיבות יום הולדת. האוהלים יכולים להגיע בעיצובים שונים, האחד עם יריעות שקופות והשני עם קירות עשויות זכוכית שמגיעות עם רצפה מובנת.
כמובן שיחד עם נותני השירות של חברת סאונדשיין תוכלו להתייעץ ולחשב ביחד את כמות המוזמנים לאירוע ואת שטח המקום ולהגיע לאוהל המתאים לאירוע שלכם.
בתקופת החורף הקרה אנחנו ממליצים לכם לחמם את שטח האוהל בעזרת פטריות חימום להשכרה שקיימות גם כן אצלנו וליצור אווירה חמימה ונעימה לכל האורחים.

אנחנו כאן לכל שאלה
בדיוק כמו שהמוצרים שלנו חמים ועוזרים – כך גם נותני השירות שלנו.
אנחנו כאן לעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם בצורה המיטבית ביותר, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. כל דילמה קטנה שתעלה אצלכם, אנחנו רוצים שתעלו אותה מולנו ואנחנו נעשה את המאמץ הגדול ביותר כדי לפתור אותה יחד איתכם.
תזכרו – אירוע בחוץ הוא אירוע יותר מיוחד. במיוחד כשהוא מתקיים בגינה הפרטית שלכם. לא משנה אם מתחוללת סערה בחוץ, בתוך האוהל שלנו אתם תישארו יבשים וחמימים לאורך שעות. אנחנו מבטיחים לכם שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע שלכם לעוד הרבה שנים.
עובדי החברה ידאגו לכל פרט, ויגיעו לפני תחילת האירוע כדי להרכיב לכם את כל הציוד וכדי להסביר לכם כיצד לתפעל אותו אם תקרה תקלה כלשהי.
ובסוף האירוע? אתם לא תצטרכו לעשות שום דבר. אנחנו נגיע ונפרק את הציוד בחזרה אלינו – בלי כל כאב ראש מצדכם.
כבר מאות אנשים השתמשו בשירותינו להשכרת ציוד לאירועים, ובואו נגיד שבכל רשימת מוזמנים לאירועים תוכלו למצוא גם את השם שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך