דקה מנקודה. שער בדקה ה-89 של ממן קבע ניצחון 1:2 להפועל חיפה על אשדוד

מ.ס אשדוד והפועל חיפה הגיעו למשחק הזה כשהן ידועות שניצחון יוציא אחת מהן לדרך חדשה לאחר תקופה לא טובה. בסוף זה נגמר דקה לסיום עם שער ניצחון של חנן ממן 1:2 לחיפה. אשדוד עם הפסד ליגה שלישי ברציפות.
צילומים: טל אקוקה.

לפעמים מגיעה קבוצה עם הגב לקיר ויודעת שזה משחק שהיא חייבת לקחת אותו בכדי לצאת מהמשבר. המשחק בין הפועל חיפה למ.ס אשדוד ב'סמי עופר' היה משחק כזה…אבל עבור שתי הקבוצות. חיפה עם נקודה מתוך 15 ואשדוד עם 3 הפסדים רצופים (אחד בגביע). בסוף היה זה חנן ממן עם שער בדקה ה-89 שהוציא את חיפה ממשבר ושלח את אשדוד לחפש ניצחון במחזור הבא.

בדקה ה-21 קיבלנו כמעט שער של הפועל חיפה. סער פדידה בעט מצד ימין מרחק 25 מטרים, הכדור כבר הכניע את ג'ראפי אבל נעצר בקורה. אבל 2 דקות אח"כ זה נעצר רק ברשת. קווין טאפוקו בעט ממ-16 מטר מצד שמאל והכדור הלך לחיבורים 0:1 לחיפה.

אשדוד חזרה מהר, או לפחות חשבה שחזר, עם שער של קני סייף, שהיה ספק בנבדל גבולי מאוד. אבל אוראל גרינפלד והקוון שלו פסלו אותו. גם צוות ה-VAR פסל אותו. אשדוד אחרי השער שספגה לחצה להשוות. היא הייתה יותר בחצי המגרש של הפועל חיפה, אבל זה לא היה מספיק לשוויון והיא ירדה למחצית בפיגור של שער.

גיל כהן (צילום: טל אקוקה).

אשדוד לא רצתה להקלע לעוד הפסד. היא ידעה שחייבת שער בכדי לחזור  זה גם קרה בדקה ה-51 עם שער גדול של חמודי כנעאן. כנעאו שעשה סלסאלום וכבש שער נהדר. שער הבכורה שלו העונה 1:1. 5 דקות אח"כ אותו כנעאן יכול היה לבצע מהפך, אבל החמיץ הזדמנות גדולה. גם עגייב המחליף (85) יכול היה לשלוח את אשדוד לחדר ההלבשה שמחה, אבל גם הוא לא הצליח.

דקה לסיום חיפה לקחה את כל הקופה ויצאה מהמשבר שלה. טויטו העביר כדור רוחב מצד משמאל, ג'ראפי הדף וממן היה הראשון  לריבאונד וכבש. דקה לסיום ואשדוד עם הפסד רביעי ברציפות.

 

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, גיל כהן, אוואני, קמהאני, סבג, ג'אבר, הרוש, כנעאן, מתאוסיניו, סייף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך