לא רוצה להפסיק להחזיק. מחזיקת הגביע מאשדוד בחצי הגמר

מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, הפועל SP אשדוד, גברה על א.כ ביטס אוף גולד נס ציונה 24:36 ברבע גמר גביע המדינה ועלתה לחצי הגמר.
שחר לוין הערב מול טל אליוכין. צילום: מני אלגריסי
מחזיקת הגביע, קבוצת הפועל אשדוד עברה את נס ציונה, הערב, שלישי, במסע להגנת התואר ההיסטורי שלה, כשגברה עליה במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדוריד 24:36 ועלתה חצי הגמר.
אחרי מחצית ראשונה עם יתרון יחסי לאשדוד (14:18 לאשדוד), היא ברחה במחצית השנייה ועלתה ליתרון דו סיפרתי על נס ציונה שהעפילה לרבע הגמר לאחר ניצחון ביום שישי בשמינית 32:33 על באר שבע. המאמן ווקביץ אף שיתף לא מעט שחקני נוער מוכשרים מאוד שנתנו הופעה מרשימה. שפטו רון פרץ וניב שוורץ.
הבקיעו לזכות אשדוד: ריסטו וויצ׳יץ סיים כמבקיע הבולט עם 10 שערים, עמית סטלמן עם 6 שערים, שחר לוין עם 4 שערים, ניבו לוי ואורי גז עם 3 שערים כ״א, אלכסנדר בביץ, יוסי ביטרמן, אסף בנגוזי ועומר גרא עם 2 שערים כ״א, עמרי קושמרו ונאור כהן עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך