שירותים ניידים – מעולים לכל הצרכים!

כאשר חושבים על שירותים ניידים המחשבה תמיד תעביר לנו חלחלה ונחשוב על חוסר היגיינה וחוסר נוחות כללית אך לא זה המקרה במאמר זה נעסוק בשירותים ניידים שכוללים אינסטלציה מובנת. מה שאומר שרמת ההיגיינה היא גבוהה כיון שבשירותים אלו יש ממש תשתית חשמל ואינסטלציה לחיבור חיצוני. אז מה זה שירותים ניידים ואלו סוגים קיימים נרחיב בהמשך המאמר
תמונה: ארבל שטראוס בע"מ

מבנה שירותים נייד
מבנה שירותים נייד הוא מבנה אסתטי בעל תא יחיד או תא כפול שלעיתים ניתן למצוא משלב אפילו מקלחת בתוכו. בניגוד לשירותים כימיים הוא כולל בתוכו כיור לשטיפת ידיים, מערכות ניקוז ומערכת חשמל עם נקודות תאורה. המבנה בעצם מספק כל מה שצריך לנוחיות בסיסית הוא  מגיע מוכן לשימוש ומה שיש לדאוג לו זה משטח מפולס להצבתו.
מה ההבדל בין שירותים ניידים לשירותים בביתנו?
אומנם בשני סוגי השירותים יש דמיון רב כיוון שבשניהם קיימת מערכת אינסטלציה וחשמל אך שירותים ניידים כשמו הוא: שירותים ניידים ניתן לניוד ממקום למקום וניתן להזזה, התקנתו תהיה במשטח מפולס ישר והשימוש בו יכול לשמש כפתרון זמני או קבוע לפי הצורך.
חברת ארבל שטראוס מספקת שלושה דגמים של שירותים ניידים למכירה עם מחירים אטרקטיביים שכוללים תא יחיד, כפול ומקלחת. עליהם מייד נרחיב.
סוגי שירותים ניידים הקיימים:
1. מבנה שירותים יחיד שגודלו הוא 130*110 ס"מ. מדובר במבנה בסיסי שניתן להציב בכל מקום בו יש צורך לשימוש בשירותים. המבנה עשוי פאנל מבודד ודלת אלומיניום וכולל בתוכו:
כיור וברז לשטיפת ידים, אסלה שמחוברת לביוב ומראה מעל הכיור. במבנה זה יש מערכת חשמל לתאורה פנימית.

2. מבנה שירותים כפול שגודלו הוא 210*130 ס"מ. מדובר במבנה כפול עם שירותים נפרדים כשלכל שירותים יש כניסה משלה. המבנה מגיע מוכן לשימוש היכן שיש צורך.
הדגם הנפוץ הוא שירותים שמשלבים שני תאים כשאת אחד הוא לגברים והשני הוא לנשים.
המבנה עשוי פאנל מבודד ודלת אלומיניום וכולל בתוכו: כיור וברז לשטיפת ידים, אסלה שמחוברת לביוב ומראה מעל הכיור. במבנה זה יש מערכת חשמל לתאורה פנימית.
3. מבנה שירותים ומקלחת שגודלו הוא 210*130 ס"מ. מבנה זה כולל בתוכו שני תאים נפרדים. תא לשירותים ותא למקלחת. מגיע מוכן לשימוש ולהתקנה היכן שצריך. המבנה עשוי פאנל מבודד ודלת אלומיניום וכולל בתוכו:
כיור וברז לשטיפת ידים, אסלה שמחוברת לביוב ומראה מעל הכיור ובנוסף מקלחת עם אגנית שמשמת כתא לרחצה. גם במבנה זה ניתן למצוא מערכת חשמל עם תאורה פנימית.
בנוסף הוא מגיע עם נקודת ניקוז לניקוי שטיפה.
לסיכום,
במידה ואתם מחפשים שירותים ניידים כפתרון זמני או קבוע ארבל שטראוס תשמח לתת לכם שירות מקצועי ואישי ותרחיב לכם על כל שאלה שרק עולה בדעתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך