שמישהו יתקשר לג'ף רוזן

מכבי אשדוד עם עוד הפסד הפעם בבית 112:85 לרמה"ש. אשדוד חייבת פתרון אחרת לא רק חלום הפלייאוף ייגנז, אלא היא עלולה לרדת עוד ליגה. ג'ף רוזן המנהל המקצועי ונשיא הקבוצה נמצא בארה"ב ומחפש משם פתרונות.
צילום: סימון אלון

שמישהו יתעורר בקבוצת מכבי אשדוד מהליגה הלאומית בכדורסל. אשדוד רשמה כבר הפסד שמיני בעשרה משחקים, הפעם בבית נגד רמה"ש 85:112. אשדוד חלמה בתחילת העונה לעלות לליגת העל. כמו שזה נראה כרגע היא עלולה עוד לרדת ליגה. ג'ף רוזן נשיא הקבוצה שאמון על הצד המקצועי  נמצא בארה"ב ומחפש פתרונות בדוגמאת שחקנים. הגיע הזמן שמישהו יתקשר אליו לבדוק מה קורה.

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה של גיא קנטור מרמה"ש חזרה לנצח ועשתה זאת בצורה משכנעת כשהיא קולעת ב-72 אחוז לשתיים. כבר בפתיחה האורחים הובילו ביתרון דו ספרתי ולא שמטו אותו עד לסיום. השלישייה ביר כץ, קייפרס ו-ווידמן תרמה 87 נקודות משותפות.

האורחים פתחו טוב והוליכו 13:4. מכבי אשדוד לא הצליחה לעצור את קווין קייפרס (21 נקודות במחצית) ועמית ביר כץ (14 נקודות במחצית) שקבעו 24:12 בתום הרבע הראשון. בדיוק כמו הרבע הראשון – הרבע השני נפתח בריצת 15-5 של א.ס רמת השרון שיין נדל"ן שעלתה ל-39:18. עד למחצית הקבוצה של גיא קנטור שמרה על הפער – 54:36. המחצית השנייה הייתה כבר לפרוטוקול בלבד.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה 23 נק', כריס אורטיז 14 נק', בוריס בוגוסלבסקי 13 נק', אריאל ז'אנו וניב בלול 8 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך