תשובה מקומית.

שלום תשובה, יוצר אשדודי הופיע בשבוע החולף ברחבת המשכן והציע חוויה מוסיקלית מרגשת וקצת אחרת.

בין שלל אירועי הקיץ המציעים לכל תושבי העיר היצע נרחב לבילוי פנאי איכותי אפשר היה להבחין גם בניסיון של ממש לתת במה ליוצרים מקומיים.אחד מהיוצרים המעניינים הפועלים בעיר ומי גם שזוכה להערכה של ממש ממבקרי המוסיקה בארץ הוא שלום תשובה :זמר, יוצר,נגן גיטרה מאשדוד, מנהיג הרכב שקרוי על שמו, צ'ובה, chuva באנגלית וכן כל השירים באנגלית.

לפני כשנתיים כתב עליו עמוס אורן ,מהחשובים שבמבקרי המוסיקה בארץ,"דומני שמאז ההתוודעות שלי לעמיר לב, במחצית שנות התשעים, לא התרגשתי והתלהבתי מיוצר ישראלי כמו תשובה, וזה על אף ולמרות שהוא שר באנגלית.האלבום Summary שלו (תמצית, סיכום) הוא האלבום הטוב, המסעיר והמרגש ביותר ששמעתי בשנים האחרונות מאת אמן ישראלי בכלל, באנגלית בפרט. אפילו יותר מכל הכוכבים והמאורות הנוכחיים בפופ הישראלי-אנגלי, זמרים, זמרות והרכבים גם יחד. מדובר בלא פחות ממאסטר פיס. יצירת חיים."

תשובה והרכבו הופיעו בחמישי ישראלי, בכיכר המשכן לאמנויות הבמה המציעה חוויה תרבותית קצת אחרת ומארחת יוצרים והרכבים מקומיים .המוסיקה של תשובה מורכבת מבלדות והמנוני פולק רוק אמנותי והרמוני – מוזיקה מרגשת ומשובחת שקשה למצוא היום.הרכבו הקלאסי של תשובה כולל המון גיטרות : חשמלי ואקוסטית, בס, תופים ותוספות קלידים ונגינת סינתיסייזרים כמו שנשמעו בתקופות תמימות יותר של הרוק.לא בכדי זכה תשובה כבר לחמם הופעות של עמיר לב ושל אסף אבידן.בקהל שהגיע למקום נצפו גם תושבים מחוץ לעיר שהגיעו במיוחד להופעה החיה . בשונה מכוכבים לרגע המבליחים ונעלמים,תשובה מפלס לו את דרכו לאט אך בבטחה.מופעים נוספים של ההרכב צפויים כבר החודש במסגרת מופעי שקיעה, הראשון שבהם מופע אקוסטי ביום חמישי, 20 באוגוסט 2015 בחוף "לידו" והשני, מופע חשמלי שייערך ביום רביעי ,26 באוגוסט, בחוף הים ברובע י"א.

תשובה chuva הרכב אידי רוק ישראלי:תופים והפקה-איתמר בן זכאי,גיטרות-ניסן ונטורה,
בס-ניצן אייזנברג,שירה וגיטרות-שלום תשובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך