רפואה שלמה. הפועל ת"א עם קובי רפואה כמאמן ניצחה 1:4 את אשדוד

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק בשלישי מול הפועל ת"א ומאמנה החדש קובי רפואה, לאחר שני הפסדים רצופים בליגה ובגביע. זה נגמר בניצחון גדול של רפואה ותל אביב 1:4. אינברום הורחק.
סייף. צילום: טל אקוקה.

סיבוב חדש ודרך חדשה. זה מה שרצתה כל קבוצה להשיג במשחק הזה. בהפועל ת"א האמינו כי מאמן חדש יביא איתו בדרך כלל את השינוי במשחק הראשון. ת"א הגיעה עם המאמן החדש קובי רפואה למשחק מול אשדוד מתוך מטרה לצאת לדרך חדשה. אשדוד הגיעה לאותו המשחק עם אותו מאמן, אבל עם שני הפסדים רצופים, בליגה ובגביע ורצתה לצאת לדרך חדשה בכל  הקשור לרצף הזה. תל אביב ורפואה היו אלה שניצחו 1:3 ופתחו סיבוב שני בניצחון.

הניסיון הראשון היה של מוגיס (6) שבעט מתוך הרחבה לא מדויק לחוץ. כנעאן (18) הוסיף ניסיון משלו. בדקה ה-31 אחרי לחץ של אשדוד קני סייף עשה לזה סוף. בעיטה חזקה וחדה מ20 מטרים פנימה לאחר מסירה של חמודי כנעאן – 0:1 לאשדוד.

אבל דווקא אז כשמ.ס אשדוד לחצה  להשיג את השני שלה, הפועל ת"א הייתה זו שהשיגה את השוויון בניגוד למה שקרה על הדשא. צבטקוביץ' איבד (39) כדור פשוט, עידן ורד ניצל זאת ושלח כדור לשלומי אזולאי שהוסיף נגיעה מהאוויר מול ג'ראפי וקבע 1:1. זו גם הייתה התוצאה לאחר 45 דקות.

בילו עם הכדור, אוואני צופה. צילום: טל אקוקה.

שלומי אזולאי (58) כמעט עשה את השני שלו וג'ראפי עצר בזמן. אבל בדקה ה-64 זה נכנס. אושר דווידה שלח כדור מדהים למשקוף ופנימה – זה 1:2 להפועל ת"א. מהפך.

אשדוד ניסתה לחזור לפחות לנקודה. אבו עקל בעט מזווית קשה (73) לידיים של שטקוס. סייף (75) בעט כדור חופשי מאוד קרוב לשער. אשדוד הייתה באזור. אבל רק באזור. מי שלא היה באזור הוא אושר דווידה שכבש את השני שלוש ואת השלישי של הפועל ת"א – 1:3.  אם זה לא הספיק אינברום הורחק על מילים ותנועה לשופט ובתוספת הזמן מול 10 שחקנים דווידה היה בתפקיד המבשל לאזולאי והפועל כבשה את הרביעי שלה .

בסיום הפועל ת"א ניצחה בגדול ויצאה לדרך חדשה עם המאמן החדש קובי רפואה, מ.ס אשדוד תצטרך לעצור את רצף ההפסדים במשחק הבא.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צבטקוביץ' (בזיע, 80), אוואני, סייף, ג'אבר, הרוש (קמהאני, 68), כנעאן (אינברום, 68), מתאוסיניו, בילו (אבו עקל, 68), מוגיס (באיו, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך