סה"כ קבוצה חיובית. מכבי בן בנות אשדוד ניצחה וסיימה סיבוב במאזן חיובי

עם עוזר המאמן על הקווים גברה קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן בנות אשדוד על הפועל פ"ת 67:79 וסיימה את הסיבוב הראשון במאזן חיובי של 5 ניצחונות ו-4 הפסדים.
צילומים: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.
המחזורים האחרונים הוכיחו שמכבי בנות אשדוד סובלת לא פעם מעליות וירידות תוך כדי משחקים, כך שדי ברור מדוע הקבוצה, שהגיעה הערב עם עוזר המאמן יאיר מור יוסף על הקווים, למשחק מול הפועל בני פ"ת פתחה בנחישות בכוונה ליצור יתרון יציב להמשך. זה הצליח לה והיא גברה 79:67 על הפועל פ"ת והיא סיימה את הסיבוב הראשון של העונה במאזן חיובי –  4:5.
ויקטוריה ויויאנס ואליסון הייטאוור לקחו על עצמן את המשחק וקלעו 19 נקודות מתוך ה-23 של אשדוד ברבע הראשון. האורחות מפ"ת, שנראו עדיין המומות מההפסד להרצליה בשבוע שעבר, נקלעו לפיגור 23:16.המגמה רק נמשכה ברבע השני ונראה היה שהקבוצה מעיר הנמל באה לפרוק תסכולים. מאי דיין וקריסמה פן השתחלו גם הן להשתתף בחגיגה, ולפחות עד אמצע הרבע הקבוצה של רועי לוין נראתה משותקת לחלוטין. קאדיג'ה קייב עוד סחטה 11 נקודות עד למחצית, אבל גם זה לא עצר את אשדוד בחלק השני של המגרש ולהפסקה ירדה המארחת ביתרון 30:46.
זו כנראה הייתה רק שאלה של זמן מתי אשדוד תוריד את הרגל מהגז, והתשובה היא: בפתיחת המחצית השנייה. פתאום שחקניות המפתח לא מצעו את הטבעת, והפער המבטיח שהלך והצטמק לו נעמד על 53:61 בתום הרבע השלישי.
אבל בסיכומו של דבר זה לא היה ערב של פ"ת, והדלק אזל בגופן של האורחות כשהתוצאה עוד עמדה על פער דו-ספרתי. קאדיג'ה קייב וקאנישה בל, שהצטיינו בשבועות האחרונים, נעצרו על 28 נקודות ביחד, ועם תפוקה כזו לקבוצה ממלאבס אין יכולת לנצח. זה נגמר ב-67:79 לזכות אשדוד.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, הייטאוור 19, פן 13, כהן 9, דיין 9, סהר 3, שה 2, פרסלי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך