התפשטות הקורונה: במשרד הבריאות נערכים להגבלה מחודשת של ההתקהלויות

ההיערכות לאומיקרון - פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא בדיון ועדות הבריאות והחוקה: "צריך לבחון את הצעדים הבאים, מעבר לחיסון האוכלוסייה ומגן אבות, להיערך לדברים הנוגעים להתקהלויות"

פרופ' זרקא בועדת הכנסת כי "אין לנו מסר של סגירת השמיים אבל יכול להיות שדה-פקרטו אלו חלק מהדברים שקורים. אני מציע לאזרחי ישראל להעדיף את ישראל ולא לצאת לשום מקום בעולם. אנחנו מהדקים את ההגנה במגן אבות, בעיקר במחלקות הסיעודיות. נוסף על שני ה-PCR הוספנו בדיקת אנטיגן לצוות ואנחנו מקפידים. מבחינת מערכת האשפוז אנחנו מקיימים היום דיון עם האוצר לקדם דברים במערכת האשפוז וכן באשפוזי הבית, כל התהליכים הללו נמצאים על השולחן בעבודות מטה מקצועיות וכלכליות".

הוא הוסיף "אנחנו רואים עליה בתחלואה בקרב הילדים, במחלקות טיפול נמרץ המערכת כבר בשיא הקיבולת שלה. לגבי הגבלת התקהלות אנחנו מבינים שיש כאן נגיף מדבק ומגלים זרמים תת-קרקעיים באומיקרון ולכן אנו צריכים לבחון את הצעדים הבאים, מעבר לחיסון האוכלוסייה ומגן אבות, צריכים להיערך לדברים שנוגעים בהתקהלויות. יש כאן מורכבות ואי וודאות ובמסגרתן צריך לקבל החלטות. להזכירכם היינו הראשונים בעולם לתת מנה שלישית. *לגבי אוכלוסיות בסיכון אנו מקיימים דיונים בנוגע לחיסון רביעי ונראה אם נצליח להגיע להבנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך