בן שמעון: "יש על מי לסמוך בקבוצה שלנו"

לאחר שני הפסדים רצופים, בליגה ובגביע, תפגוש מ.ס אשדוד בליגה את הפועל ת"א שהחליפה מאמן. בן שמעון: "כמה משפיע שהפועל ת"א החליפה מאמן? נראה אחרי המשחק". צבטקוביץ': "חייבים התמדה".
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

אחרי 3 משחיקם שבהן ניצחה מ.ס אשדוד ברציפות ו-6 שלא הפסידה, הגיעו שני משחיקם בליגה ובגביע, מול קריית-שמונה וא.א.פאחם שבהם היא נוצחה. אשדוד תפגוש מחר, שלישי, את הפועל ת"א שהחליפה את המאמן ניר קלינר בקובי רפואה (אצטדיון הי"א, 19.45). המאמן רן בן שמעון והבלם ננאד צבטקוביץ' התייחסו למשחק

רן בן שמעון: "אני פחות מתמקד ביריבה. יש לנו קבוצה טובה מאוד, אני סומך עליה ויש שחקנים טובים. למרות שבמשחקים האחרונים עשינו תוצאות פחות טובות, יש על מי לסמוך בקבוצה הזו. עכשיו הזמן להתמקד בליגה והמשחקים הופכים להיות סופר חשובים.

עד כמה העובדה שהפועל ת"א החליפה מאמן  תהיה משמעותית?

"את זה אגיד לך אחרי המשחק".

ננאד צבטקוביץ'. (צילומים: טל אקוקה)

הבלם ננאד צבטקוביץ: "אנחנו  מכירים את הפועל ת"א מאוד טוב. במשחק הקודם הם ידעו לכבוש ולנצח, משהו שאנחנו אל הצלחנו. אני מקווה שהפעם זה יהיה הפוך. הפסדנו בשני המשחקים האחרונים אחרי 3 ניצחונות, חסרה לנו התמדה, למרות שבמשחק הגביע שיחקנו טוב ויצרנו מצבים ולא כבשנו. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך