סינדרלה בי"א. מ.ס אשדוד הודחה מהגביע על ידי א.א פאחם מהלאומית

אום אל פאחם מהלאומית הפתיעה את מ.ס אשדוד מליגת העל כשהדיחה אותה מסיבוב ח' בגביע שניצחה 0:1. אשדוד שלטה במשחק לגמרי ואף החמיצה פנדל, אבל האורחת היא שעלתה לשמינית.
בילו. בלט במחצית הראשונה. (צילומים: טל אקוקה).

לסמן וי. זה מה שרצו במ.ס אשדוד לעשות במשחק הזה.- בסיבוב ח' של גביע המדינה מול א.א. פאחם. הרי ידוע שבגביע החשוב הוא לעבור שלב. אשדוד הוגרלה לשחק בבית מול הקבוצה מצמרת הלאומית במשחק שבוא אפשר רק לנצח, או להיות מודחת. מ.ס אשדוד שלטה במשחק, החמיצה פנדל, אבל נכנעה לקבוצה מהלאומית בהתקפה אולי הכמעט יחידה שלה במשחק. באשדוד קיוו כי זה לא יקרה, אבל התגלה בסיום "סינדרלה" באצטדיון הי"א.

אשדוד פתחה בלחץ מאסיבי על שער האורחת, שמצדיה רק התגוננה.  שלו הרוש (14) שלח כדור שלא היה רחוק מפגישה עם הרשת. חמודי כנעאן (17) גם הוא שלח כדור חזק ומסוכן ששוער פאחם הדף. גם בילו (19) הצטרף בבעיטה טובה לעוד כמעט. אשדוד לא הניחה, (21) שלו הרוש בעט כדור מתוך הרחבה מעל לשער, בילו הוסיף עוד החמצה מתוך הרחבה (26) וקעטבי על סף המחצית החמיץ גם הוא.  אשדוד לא ידעה לנצל את השליטה הטוטאלית במחצית בה אום אל פאחם לא עברה את החצי, בכדי לכבוש.

אבו עקל עם סרט הקפטן. (צילום: מ.ס אשדוד).

גם המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה עם שליטה אשדודית. אבל זה הלך קשה כי פאחם התגוננה בעיקר. כמה קשה זה הלך הבנו בדקה ה-75 מתאוסיניו עשה סלאלום בהגנת האורחים והוכשל. את הפנדל בעט קני סייף ושוער פאחם  ג'אברין הדף.

מצד שני עוד היא הייתה סופגת. טימור אביטן (78) בהזדמנות יחידה כמעט וכבש. אשדוד הבינה שההחמצות הרבות עוד יעלו לה במשחק. בדקה -83 זה גם עלה לה. אמיר לביא הגביה קרן וטימור אביטן (שניהם יוצאי מ.ס אשדוד) נגח פנימה 0:1, הפעם הראשונה שכדור של פאחם הגיע למסגרת. בסיום אשדוד ששלטה במשחק והחמיצה פנדל ראתה את היריבה מהליגה הנמוכה ממנה עולה על חשבונה לשמינית גמר הגביע.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, צבטקוביץ' (חכמון, 73), אוואני, סייף, אבו עקל, סבג (קמהאני, 55), הרוש (מתאוסיניו, 62), כנעאן, בילו (בריהון, 73), קעטבי (מוגיס, 62).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך