עדי קלנג, אלוף העולם: "הניצחון שלי הוא ניצחון הרוח".

אלוף העולם, 54, בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלות בפוסט מרגש אחרי זכייתו. קלנג: "כל כך הרבה מכשולים, קשיים ומהמורות בדרך הארוכה הזו, שמספיק שרק דבר אחד שהיה מתקיים, כל המסע הזה לא היה קורה או נעצר. אבל כנראה אלוהים רצה אחרת".
צילום: Ben Reed
"אני אלוף העולם, פעם שנייה!!! האצבעות שלי רועדות כשאני כותב את זה". כך פתח עדי קלנג, 54, אלוף העולם בגלישת גלים לאנשים עם מוגבלות את הפוסט שלו לאחר הזכייה בתואר.
קלנג המשיך: "איזה מסע מטורף. מסע שהחל לפני מספר חודשים, הסתיים בשבת בתוצאה אליה ייחלתי וקיוויתי.
"אלוף העולם בגלישת גלים פראלימפית לשנת 2021 בקטגוריה parasurf stand 2". כל כך הרבה מכשולים, קשיים ומהמורות בדרך הארוכה הזו, שמספיק שרק דבר אחד שהיה מתקיים, כל המסע הזה לא היה קורה או נעצר. אבל כנראה אלוהים רצה אחרת. במיוחד כשמאתגרים אותי, זה נותן לי הרבה יותר כח, מוטיבציה ורצון להשיג את המטרות שלי ולכן מדלית הזהב בה זכיתי, היא הרבה יותר מהניצחון עצמו על יתר המתמודדים שהיו טובים מאד, היא ניצחון הרוח וזה לא סיסמא !!!"
קלנג המשיך: "המסר שלי הוא פשוט: אם יש לכם חלום או מטרה ואתם מאמינים בצדקת הדרך שלכם, לכו עם האמת שלכם עד הסוף, תלחמו עליה, אל תוותרו, כי אם זה שלכם, זה שלכם !!! לדעתי קרה עוד משהו מיוחד בתחרות הזו, אני חושב שזו הפעם הראשונה אי פעם שמתמודד בקטגוריה מסוימת, הוא גם העוזר למתמודד בקטגוריה אחרת, זה מה שקרה לי עם האחד והיחיד דורון זקצר. יום אחד התמודדתי בקטגוריה שלי ויום אחר הייתי המשלח שלו עד שביום של חצי הגמר, הייתי גם המשלח של דורון וגם התמודדתי במקצה שלי, מטורף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך