בית ספר שמתמחה בשילוב לימודי קודש ולימודי ליבה מלאים

מסגרת לימוד דו לשונית החל מכיתה א', כיתות תקשוב ושילוב לימודי קודש וחול הם רק מעט ממה שיש לבית הספר headway להציע * בית הספר עתיד להיפתח בקריית החינוך לבנים ברחוב הרב יורם אברג'ל , ומאמין שיש להעמיד את התלמיד במרכז ולהעניק יחס אישי ומשמעותי בין מורים לתלמידים ⦿ חזון בית הספר מבוסס על הנחת היסוד של פיתוח לומד חוקר ועצמאי על מנת להגיע למצוינות אישית, בהתאמה לתוכניות הלימוד של משרד החינוך

החינוך של הילדים זה הדבר שהכי חשוב לנו בעולם ולכן בית הספר לבנים Headway לוקח את החינוך הטוב ביותר צעד אחד קדימה. במשך שנים ארוכות הורים בעיר אשדוד נאלצו לבחור בין בתי ספר ממלכתיים בהם הדגש היה על לימודי ליבה או בתי ספר חרדיים שהתמקדו בלימודי קודש. ולכן צוות אנשי חינוך דתיים החליטו לשלב בין שתי העולמות ולהביא את החינוך בעיר למקום חדשני ומרענן.

בית הספר לבנים Headway שעתיד להיפתח בקריית החינוך לבנים ברחוב הרב יורם אברג'ל הוא הראשון באשדוד שמתמחה בשילוב בלימודי קודש כגון תנ"ך וגמרא ולימודי ליבה מלאים כמו מתמטיקה ולשון בדגש על לימודי השפה האנגלית החל מכיתה א'. בראש בית הספר עומד מנשה ביתאן שסיפר לעיתון המגזין על האני מאמין שלו "אני מאמין כי על מנת להגיע למצוינות אישית על התלמיד להראות התלהבות, סקרנות טבעית ורצון לחקור. בית הספר יודע לעשות זאת על ידי יוזמות פדגוגיות שונות והתמקדות בפן החוויתי של הלימודים. הצוות המקצועי של בית הספר מגיע עם ניסיון רב ואנו מבטיחים לספק לכל תלמיד ותלמיד את היחס האישי ואת התנאים האופטימליים למימוש כישוריו ויכולותיו ולהקנות לו ידע וכלים מעשיים לחיים".

מי שיגיע לבית הספר יראה כי צוות המורים וההנהלה מאמינים בהקניית ערכי היהדות בשילוב כלים לימודיים לעתיד טוב יותר לתלמידים.
אחד החידושים המעניינים בבית הספר Headway שהחל מכיתה ב' התלמידים ילמדו בכיתות ממוחשבות בהם כל תלמיד יקבל לפטופ דרכו יועבר החומר הנלמד. הנהלת בית הספר דואגים לעבוד בשיתוף פעולה יחד עם הגורמים המקצועיים במשרד החינוך ובעירייה יחד עם אנשי חינוך תורניים ורבנים על מנת לבנות את מתכונת הלימודים שתשלב בין שתי העולמות בצורה הטובה והמושלמת ביותר עבור עתיד ילדי אשדוד.
ההרשמה לכיתה א' לשנת הלימודים תשפ"ג 2022-23 נפתחה
להרשמה ניתן להתקשר 1800-20-11-95

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך