תו ירוק בכניסה לקניונים – הלא מחוסנים יישארו כנראה מחוץ לרוב החנויות

מחוסנים ומחלימים יקבלו צמיד בכניסה לקניון שיתיר להם להיכנס לכל החנויות, ואילו לא מחוסנים יורשו להיכנס לחנויות חיוניות בלבד.

כחלק מההצעות למניעת התפשטות הקורונה והווריאנט החדש בישראל, משרד הבריאות ורה"מ מקדמים הצעה שבמסגרתה יוחזרו הגבלות התו הירוק על הקניונים. על פי ההצעה, מחוסנים ומחלימים יקבלו צמיד בכניסה לקניון שיתיר להם להיכנס לכל החנויות, ואילו לא מחוסנים יורשו להיכנס לחנויות חיוניות בלבד.

המתווה החדש הוא למעשה פתרון שמצאו במשרד הבריאות להתגבר על הבעיה המשפטית של מניעת גישה של לא מחוסנים לחנויות חיוניות. על פי המתווה המסתמן, שכבר קיבל את אישור היועמ"ש אביחי מנדלבליט, לא מחוסנים (שלא יענדו צמיד) יוגבלו לכניסה לחנויות חיוניות בלבד – כגון בתי מרקחת ורשתות שיווק מזון.

בנוסף  הממשלה תצטרך לקבל החלטה בנושא ההגבלות על נתב"ג. כרגע רה"מ בנט תומך במניעת טיסות מלא מחוסנים אך משרד הבריאות מתנגד לצעד הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך