פתחו ברגל ימין

מ.ס. אשדוד גברה על מכבי קרית גת 0:2 במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו משערים של רועי דיין ודין דוד
שחקני אשדוד חוגגים כיבוש שער. צילום: נתנאל פריאנטי

מ.ס. אשדוד פתחה הערב באופן רשמי את עונת 2015/16 כשאירחה את מכבי קרית גת במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו לליגה הלאומית.
אייל לחמן, מאמן אשדוד, פתח עם הרכב שכלל 10 שחקני בית: משפתי בשער, אדיר טובול (קפטן), ניר ברדע, עידן מקדש וטום בן זקן בהגנה, יצחק אספה (הפתעת המשחק), מיכאל אוחנה ואור אינברום בקישור ובנצי מושל ודין דוד בהתקפה, כשאת ה-11 משלים חלוץ הרכש רועי דיין.
המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של אשדוד שתקפה את שער האורחים מהדקה הראשונה והגיע למספר מצבים, וכבר בדקה ה-7 היה זה רועי דיין שפגש את הרשת לאחר כדור רוחב מצוין של אור אינברום מצד ימין.
חלוצי אשדוד המשיכו לאיים על השער, ובדקה ה-33 מיכאל אוחנה הכניס כדור עומק מצוין לאינברום, ששוב הגביה מצד ימין למרכז הרחבה שם פגש את ראשו של דין דוד שקבע 0:2, תוצאת המחצית.
במחצית השניה שותפו ניב זריהן, טימור אביטן, קובי דג'אני, טום מונד ודידיה קוגבניה. האשדודים המשיכו לשלוט במשחק אך העייפות והחום הכבד הובילו למשחק איטי יותר מאשר המחצית הראשונה. למרות זאת היו אלה זריהן, אוחנה, אינברום, אביטן וקוגבניה שהגיעו למצבי הבקעה אך לא הצליחו לכבוש והתוצאה נשארה 0:2 עד לסיום.
ביום שישי (16:00) תצא אשדוד למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך