רוני אוואט אדומים אשדוד – הסוף

אוואט: מבחינתי נפרדים כידידים וברוח טובה". הנהלת המועדון: "הנהלת האדומים אשדוד מקבלת את בקשתו של המאמן רוני אוואט לסיים את תפקידו , אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

רו י אוואט התפטר מאימון הפועל אדומים אשדוד. זה היה סוף ידוע מראש. המאמן עצמו אמר: "מבחינתי נפרדים כידידים וברוח טובה". הקבוצה מצידה הוציאה הודעה: "הנהלת האדומים אשדוד מקבלת את בקשתו של המאמן רוני אואט לסיים את תפקידו , אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך , שאר הצוות המקצועי ממשיך כרגיל , החלטות לגבי גורל עמדת המאמן יתקבלו סופית עם חזרתו של הבעלים מחו"ל."

כזכור אוואט, מאמן הפועל אדומים אשדוד, התפטר לפני כחודש וחצי מהקבוצה בגלל שלא קיבלו שכר בזמן, אבל חזר בו לאחר שהיה מי שפישר בינו לבין הפעלים רוני חג'ג' ואוואט אף התנצל. אבל נראה כי זה היה זמני. במשחקי הליגה האחרונים, בשישי שעבר, מול נס ציונה ובשלישי מול אום אל פאחם, אוואט לא היה על הקווים. באופן רשמי הודיעו כי הוא חולה. אוואט אכן הודיע לאנשי הקבוצה שהוא חולה והוא "בחופשת מחלה". גם הוא עצמו אמר ל'אשדוד אונליין': ": "לא הייתי. לא הרגשתי טוב מיום רביעי. היה לי חום , חולשה וכאבי ראש חששו מקורונה אבל לשמחתי ביום שישי הבדיקות היו שליליות ומדובר כנראה בשפעת". זה באופן רשמי. אבל כאמור לאחר אום אל פאחם נפל הפור והוחלט כי הוא לא ימשיך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך