עיריית אשדוד: רמת כוננות 3 לקראת הסערה הערב

בתום הערכת מצב ולאחר קבלת סקירה סינופטית מפורטת הוחלט לעלות את רמזור החורף לרמה כוננות 3. הסיבה - רוחות עד 40 קמ"ש ומערכת משקעים שעתידה להיכנס בחל משעה 15:00 שתלווה בפיקים של משקעים.

אשדוד בנתה נוהל סערה מסודר הכולל את תחומי אחריות ושליטה ברחבי העיר תוך חלוקת סדרי פעולות לעובדים . בנוסף, עובדי העירייה מתגברים את צוותי העבודה הקיימים לאורך כל שעות היממה עם דגש על הלילות בהם הרגישות גדולה יותר.

עיבוי ותגבור בצוותי עבודה
צוותי עבודה יעודיים* יפעלו לאורך כל הסערה ובהתאם לנוהל במטרה לתת מענה לכלל התרחישים ובנוסף לבצע משימות פיקוח בקרה לאורך כל הסערה.
חמ"ל עירוני שילדי – במצב כוננות 3, תפעיל העירייה את החמ"ל העירוני באופן שילדי לבניית תמונת המצב , הערכת המצב והכנת הכוחות העירוניים לפעולה.

מערך הכוננות בהתאמה למערכת החיזוי
רוחות ומשקעים
– 2 צוותי גיסום בכוננות
– מנוף כונן
– 2 טרקטורים- טרקטור אחד פועל בשטח ואחד נוסף בכוננות
– -מנהל תורן קבוע במוקד עד 02:00
– סיירת מוקד עירוני נכנס לפעולה עד אמצא הלילה –
– מנהלות הרובע – כוננות מלאה והגברת סיורים עם דגש על הקולטנים

המוקד עירוני -מרכז שליטה ובקרה עירוני מתכלל את האירועים ונותן את תמונת המצב למקבלי ההחלטות בחמ״ל גם באמצעות 703 מצלמות אשר נותנות תמונת מצב על העיר ולכך יש להוסיף דיווח תושבי העיר ודיווח צוותי החירום של העירייה מאפשרים לתכלל את האירוע.

תחזית מזג אוויר ממוקדת לאשדוד בלבד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך