תיקו צמרת לנוער מ.ס אשדוד מול מכבי ת"א

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד שמרה על המקום הראשון לאחר תיקו 1:1 מול מכבי ת"א השנייה. ת"א עלתה ליתרון, אשדוד השוותה, במשחק שיכולה הייתה לצאת ממנו עם כל הנקודות. המאמן אלי לוי: "היינו שווים יותר מהתוצאה הזו".

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד סיימה היום, שלישי, בתיקו 1:1 את משחק הצמרת מול  מכבי ת"א. אשדוד יכולה להרגיש  מאוכזבת שכן יכולה הייתה לצאת מהמשחק הזה עם יותר מנקודה, למרות שהפער ממכבי ת"א השנייה נשמר ואשדוד שמרה על המקום הראשון.

מכבי עלתה ליתרון ראשונה במחצית הראשונה. במחצית השנייה נותרה מכבי ת"א ב-10 שחנקים ואשדוד השוותה ל-1:1, על ידי חי בוזגלו (דקה 75). עד לסיום התמקדה ת"א בניסיונות לשמור על הנקודה היקרה ואשדוד בעיקר בלחץ והחמצות מול שער ת"א.

מאמן אשדוד אלי לוי "היינו שווים יותר מהתוצאה הזו. גם הגול שקיבלנו היה לדעתי באופסייד. הצלחנו לחזור ונשארו 3 נקודות פער למרות שהיינו יותר טובים, בוודאי במחצית השנייה.  אם מכבי ת"א צועקים יש ב-1:1, אז אנחנו מתקדמים. פעם הם  היו אוספים את הנקודות בדרך לאשדוד. היום זה רחוק מזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך