אליהו במברון הוא החשוד בזיוף מטבעות בשווי מיליוני שקלים

במברון שהשתחרר לא מכבר מ22 חודשי מאסר בגין זיוף מטבעות, נעצר שוב כשעל פי החשד פתח מפעל לזיוף מטבעות באשדוד והעמיד "קוף" בראשו

אליהו במברון שהשתחרר לא מזמן מהכלא לאחר שריצה מאסר בגין זיוף מטבעות, פתח על פי החשד מפעל לזיוף מטבעות של 5 ו10 שקלים באשדוד, כשעל פי החשד הוא שם "קוף" שינהל את המקום.

חוקרי היחידה לפשיעה כלכלית בלהב 433 חשפו את מפעל הזיוף והמכונות באשדוד. המשטרה מייחסת לו ולשותפיו עבירות הלבנת הון, באמצעות חשבונות בנק של אחד השותפים, בהיקף של למעלה מ-5 מיליון שקל.

לפי החשד, הוא השתמש ב"קוף" אחר, פנסיונר, אשר פתח את המפעל על שמו והקים חברה לצורך ייצור גלופות, לכאורה לממכר "מטבעות ומדליות לאספנים".
חוקרי יאל"כ להב 433 הביאו את במברון ומספר חשודים במעורבות להארכת מעצר. נציג המשטרה אמר כי במפעל שנחשף, נתפסו מטבעות במשקל מתכת הנאמד בקילוגרמים – "כמות גבוהה מאוד", חלקם מוכנים להפצה. לבמברון יכולות וניסיון רב בתחום כך שגם הפעם איכות הזיוף גבוהה.

במברון, באמצעות עורך דינו צפריר יגור, הכחיש מעורבות במפעל הזיוף החדש. המשטרה מייחסת לו שורה ארוכה של עבירות זיוף, הלבנת הון ועבירות כלכליות, וביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. שופט בית משפט השלום בראשון לציון ארז מלמד אישר הארכת מעצר מדודה, עד 9 דצמבר.

בנוסף, עצרה המשטרה במפעל באזור התעשייה באשדוד גם את אחיינו של במברון – אשר סופר (37), שנעצר יחד עם הדוד שלו. הסנגור עו"ד יפתח רפאלי טען כי לאחיין הסבר תמים להימצאותו במקום בו נמצאו מכונות זיוף כסף. "הוא אמר לכם שהוא נמצא שם כי הוא מחזיק במפעל של דוד שלו מכונות אוטומטיות לייצור מסטיקים וצעצועים לילדים. הוא הראה לכם את אותן מכונות, ארוזות בקופסאות שרק הגיעו". השופט האריך מעצרו של סופר עד 9 דצמבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך