אשדוד תעבור ברביעי לכוננות חורף דרגה 2

הבוקר, שלישי, התקיימה הערכת מצב בראשות ראש מנהל תפעול, שלמה רוטנברג ובסיומה הוחלט על רמת הכוננות.

עיריית אשדוד, נערכת על פי פקודת החורף לקראת רביעי לנוכח כניסת מערכת משקעים, רוחות וסערת ברקים החל משעות הצהריים.  החל מהיום בצהריים יכנס אובך מלווה בגרגרי חול, מומלץ לתושבים שסובלים מקשייה נשימה לשהות פחות בחוץ. מחר אחה״צ יחלו ברקים ושהייה במקום פתוח – במיוחד בים יכול להוות סכנה.

היום, שלישי, קיים ראש מנהל התפעול שלמה רוטנברג ישיבת מוכנות יחד עם פורום מטה חורף, הנוגעים לניהול פקודת החורף. בישיבה נקבע כי בהתאם להערכות בדבר מזג האוויר הצפוי להיכנס ע״פ מערכת החיזוי הדיגיטלית tomrow.il של חברת סטארטאפ ישראלית-אמריקאית, המדרגת את רמת המוכנות ממצב כוננות ירוק (שגרה) ועד לרמה 4 הגבוהה נכון לעכשיו רמת כוננות באשדוד היא 2, עם כמות משקעים לאורך כל המערכת שתנוע בין 7-12 מ״מ.  בהתאם לפקודה ורמת הכוננות פועלים העובדים בשטח ומבצעים את הפעולות בהתאם לתוכנית הפקודה.

מחר כאמור רביעי  צפויה להיכנס מערכת חורפית, תחילה לצפון הארץ ובהמשך היום למרכז כולל אשדוד. המערכת תלווה בגשמים ולפרקים אף בגשמים חזקים מלווים סופות רעמים, מומלץ לא לשהות בזמן הברקים בשטחים פתוחים בדגש על אזורי החוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך