"המאושפזים משלמים מעל 500 שקלים לחודש. זה פשוט מאוד קרטל"

מישל ביטון הפעיל החברתי ויו"ר ועד תפעול בנמל אשדוד, פנה במכתב למשרד הבריאות ושר הבריאות ניצן הורוביץ', בו הוא מתריע על מחיר הטלוויזיה המופרז למאושפזים ומבקש לשנות זאת. ביטון: "בביקור אצל עובד נמל שנפצע, נדהמתי לגלות את המחיר שהמשפחות משלמות". משרד הבריאות אישר את קבלת המכתב.

מה שהתחיל כביקור אצל חבר לעבודה שנפצע, יהפוך כנראה למאבק. מישל ביטון יו"ר ועד התפעול בנמל אשדוד ופעיל חברתי פנה במכתב למשרד הבריאות ושר הבריאות ניצן הורוביץ', בו הוא מבקש את טיפולם בנושא הסכומים המופקעים אותם משלמים החולים ובני משפחותיהם עבור שירותי טלוויזיה בבתי חולים.

מישל ביטון.

במכתב כתב ביטון: "אני מברך אתכם על הפעילות המבורכת מיום כניסתכם לתפקיד. יש נקודה שאשמח תתנו עליה את הדעת ואף לשנותה. מדובר על המאושפזים בבתי החולי, שחלק מהם מאושפז לתקופה ארוכה, שנאלצים לשלם לשימוש בטלוויזיה מעל 500 שקלים לחודש. סכום לא סביר, פשוט מאוד קרטל. אשמח לעזרתכם לשנות זאת ולשמח את בני משפחות המאושפזים, שלא יכולים לעמוד בכך".

במשרד הבריאות אישרו את קבלת המכתב. מישל ביטון: "בביקור אצל עובד נמל שנפצע, נדהמתי לגלות את המחיר שהמשפחות משלמות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך