שירות חדש ובלעדי הושק הבוקר בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד: שיחת וידיאו המתקיימת בזמן אמת בין מתורגמן בשפת הסימנים, המטופל כבד השמיעה והרופא המטפל.
עד היום, מטופלים כבדי שמיעה אשר היו נדרשים לטיפול רפואי דחוף לא ניתן היה לספק להם מענה בדמות מתורגמן בגלל אי זמינות מידית וזאת לצד הקושי מצידם להגיע עם מלווה בעל יכולות תרגום. מציאות זו, הקשתה בעת הצורך במתן הטיפול הרפואי.
החל מהבוקר, כל מטופל חרש או כבד שמיעה, בעת הגעתו למלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, יוכל להזמין שיחת וידיאו "און ליין" עם מתורגמן בשפתו, אשר יהיה הגורם המקשר בין המטופל, הרופאים והצוות הרפואי. השירות יינתן 24/7 ועל חשבון בית החולים.
מאירה אלדר מנהלת השירות וחווית המטופל: "מדובר בשירות חדש ובלעדי בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד שמביא לידי ביטוי את ערך השוויוניות וחווית הטיפול האישי אותה חרטנו על דיגלנו. במאה ה21 יש חובה לספק שירות רפואי, מותאם אישית ושוויוני לכל מטופל – מקווים שעוד ארגונים ומוסדות יצטרפו אלינו"
תומר לוי, מנכ"ל Sign Now: "אנו בSign Now שמחים לראות את יוזמת ההנגשה הקריטית והחיונית של בית החולים אסותא אשדוד, ואנו כאן כדי להעניק את השירות הטוב ביותר בשפת הסימנים עבור המטופלים החירשים. אנו קוראים לכלל בתי החולים בישראל ללכת אחרי אסותא אשדוד במהפכה החיונית ומזכיר – מדובר בחיי אדם. עלו והצליחו."