המחזור ה-11 של תכנית המאיץ

צילום: עיריית אשדוד

תכנית המאיץ שעיריית אשדוד מפעילה בפעם ה-11, מציעה ליזמות ויזמים צעירים מרחב סביבתי, במסגרתו יוכלו לקדם את הסטארט-אפ שלהם ולהעלותו על מסלול הזנקה * אם את/ה מחזיקים ברעיון סטארטאפי ובמוחכם כבר מתבשל איזה מיזם חדשני, כדאי שתיענו להזמנה זו

בימים אלו נפתחה ההרשמה למחזור ה-11 של תכנית המאיץ שפועלת במרכז הצעירים כיוונים. "תכנית המאיץ" היא תכנית האקסלרטור לסטארטפים, שלוקחת סטארטפים קטנים בתחילת דרכם, ומקפיצה אותם קדימה.

ההרשמה לעונה החדשה מציעה למספר יזמים ויזמיות שייבחרו מאשדוד, תכנית מקצועית של חצי שנה במהלכה יזכו לליווי צמוד ממנטורים ויועצים מקצועיים, סביבת עבודה חופשית, נטוורקינג, הכוונה עסקית, השתלבות בקהילת הבוגרים, קישור למקורות מימון וכל מה שצריך כדי להרים את המיזם קדימה.

אז אם יש לכם רעיון ענק לסטארטפ טכנולוגי, או אם אתם עובדים על מיזם קיים ומעוניינים לקדם את מה שמתבשל במוחכם, אתם מוזמנים להירשם לתכנית שתוכל לסייע לכם להאיץ אותו קדימה. "יש לנו את התכנית שתעזור לכם לקדם את הרעיונות שלכם, באקסלרטור הסטארטפים של ׳האב אשדוד׳" אומרים בכיוונים ומציינים כי "זו העונה ה-11 שאנו מקיימים את המיזם בהצלחה רבה".

פרטים על התכנית והגשת מועמדות: https://bit.ly/3nQFulm

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך