ברוך בואכה פאהד באיו. שער בכורה של באיו סידר לאשדוד ניצחון על מכבי פ"ת

לאחר שני ניצחונות רצופים רצתה אשדוד לצרף ניצחון שלישי. במוצאי שבת היא פגשה את מכבי פ"ת המסובכת בתחתית שהקהל שלה דורש את פיטורי המאמן לוזון וסיימה את המשחק בניצחון 0:1 עם שער בכורה העונה לחלוץ פאהד באיו.
באיו חוגג שער בכורה. (צילום: טל אקוקה)

ברוך הבא פאהד באיו. אחרי 12 מחזורים כבש החלוץ האוגנדי את השער הראשון שלו העונה שהביא לניצחון שלישי ברציפות הפעם עוד 0:1 על מכבי פ"ת. ניצחון שגם הביא את אשדוד בתוך 3 מחזורים מהמקום הכי נמוך כמעט בטבלה אל מקום להתמודד בפלייאוף העליון.

המחצית הראשונה הייתה של פ"ת שהייתה קרוב המאוד לכבוש. פעמיים היא כמעט עשתה את זה בנדה (8) הגיע אל מול ג'ראפי ובעט לחוץ ואח"כ הויסף עוד החמצה (15) שהכדור שלו עבר ליד הקורה. אשדוד ניסתה במחצית הזו לצאת בעיקר למתפרצות, אבל עסקה יותר במגננה.

הרבה עבודה במחצית הראשונה להגנת אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד עלתה אחרת למחצית השנייה. היא הבינה שהיא יכולה לצאת מהמשחק הזה בנקודות חשובות בילו (51) כמעט כבש מכדור מצוין של סייף. ההחמצה של אשדוד במשחק. פ"ת מצד שני הוסיפה גם היא החמצת משחק שסלאלס נגח לקורה. אבל הגיע באיו. אחרי 12 מחזורים הוא הגיע. .וכמו שאומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם…. קני סייף קיבל כדור בצד שמאל, הוציא רוחב מצוין ובאיו המשיך מהקו פנימה – 0:1. ברוך בואכה פאהד באיו

עד לסיום, אשדוד ידעה לשמור על התוצאה וגם יכולה הייתה להוסיף שער במתפרצות המסוכנות שלה, כשפ"ת שמסובכת בתחתית וגם טרודה בקהל שדורש את התפטרותו של המאמן גיא לוזון, ניסה ל"הציל" את המולדת ולכבוש שער שוויון. זה נגמר  בניצחון שלישי ברציפות של אשדוד, שער בכורה לבאיו והתמקמות בפלייאוף העליון…עונה חדשה בפתח.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, בן זקן, אוואני, גיל כהן, סייף (קעטבי 88), אבו עקל, ג'אבר (סבג, 46), מתאוסיניו (כנעאן, 72), בילו (קמהאני, 83), באיו (הרוש, 83)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך