לא עמדו ברמה. ניצחון לר"ג על מכבי בן בנות אשדוד

מכבי עירוני רמת-גן ניצחה היום (שישי) 59:68 בחוץ את מכבי בנות אשדוד במסגרת המחזור השביעי של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. השחקניות של רועי לזר רשמו ניצחון שלישי ברציפות לאחר חצי שני מצוין. באשדוד בלטה קריסמה פן עם 15 נקודות ו- 11 ריבאונדים.
צילומים: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

המחזור השביעי של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל נפתח היום עם המשחק המסקרן בו אירחה מכבי בנות אשדוד את מכבי רמת גן שהסתיים בניצחון ר"ג 59:58.

רמת גן  פתחה נהדר את משחק החוץ שלה וקלעה בחמש הדקות הראשונות 14 נקודות מהצבע, דווקא כשנראה היה שהאורחות בורחות השתלטה אשדוד על המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:17. אליסון הייטאוור מאשדוד הסתבכה בבעיית עבירות. שתי עבירות תוקפת שנשרקו מאוחר יותר לחובת אשדוד רק סימלו רבע מבולבל נוסף מצד שתי הקבוצות ותוצאת מחצית שעמדה על 33:35 לזכות אשדוד.

ברבע השלישי  ג'נקינס הייתה השחקנית הטובה ביותר של רמת גן ומתוך 20 הנקודות שצברה עד תום הרבע, הגיעו תשע בשלוש זריקות מדויקות מחוץ לקשת. קריסמה פן מנגד אומנם שמרה את הקבוצה של עדני דגן במשחק, אבל ספגה ארבע עבירות ואשדוד סיימה את הרבע השלישי בפיגור 53:49.  אשדוד עוד ניסתה לחזור וצמצמה את הפער לשלוש נקודות, אבל לא הצליחה לעצור את הנקודות של רמת גן מתוך הצבע. זה נגמר ב-59:68 לזכות האלופה, שמחברת ניצחון שלישי ברציפות. אשדוד, תחפש ניצחון במחזור הבא כשתצא למשחק קשה בחיפה.
קלעו לאשדוד: פן 15, כהן 15, ויויאנס 10, הייטאוור 8, סהר 6, דיין 5.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך