ובמקום הראשון…הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלתה למקום הראשון בליגה לאחר ניצחון על הראשונה ערב המחזור מכבי ראשל"צ 25:30.
צילומים: משה דהן.
בתחילת העונה סימנה  קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מטרה לזכות באליפות. היום, שישי, היא עשתה צעד חשוב בכיוון כשעלתה למקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון על הראשונה ערב המחזור, מכבי ראשל"צ – 25:30.
האדומים מאשדוד השיגו ניצחון עם המון אופי ולחימה על הצהובים מראשל״צ. הם שלטו בקצב המשחק כמעט לאורך כל 60 הדקות ואף הגיעו ליתרון שיא של 7 שערים במחצית הראשונה.
מנגד, הצהובים מראשל״צ הראו סימני חזרה בפתיחת המחצית השנייה ואף הצליחו למחוק כמעט את כל הפער עד לשער אחד הפרש  18-17. אבל דווקא אז האדומים העלו הילוך ועם יכולת מצוינת  של השוער האשדודי איגור ארסיץ שכללה עצירות מדהימות ויכולת שיא בהתקפה ושל ריסטו וויצ׳ץ , ניבו לוי ואלכסנדר בביץ, השיגה את הניצחון השמיני ברציפות.
הבקיעו לזכות אשדוד: ריסטו וויצ׳יץ – 8 שערים, ניבו לוי ואלכסנדר בביץ 7 שערים כ״א, אסף בנגוזי 3 שערים, עומר גרא 2 שערים איתי סוויסה, שחר לוין , עמית סטלמן שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך