פתיל קצר….

אנחנו אנשי "הפתיל הקצר" סובלים מזה. סיפור אמיתי שהרגע לא המצאתי לימד אותי, ומקווה שגם אתכם, שפתיל קצר בסופו של דבר מתפוצץ מהר....ודווקא בפנים שלנו....טור עליי שאתם יכולים או חייבים ללמוד ממנו.
חכם סידי.

איזה טיפש הרגשתי. מה זה טיפש? מטומטם בואכה פינת האדיוט. רציתי להחזיר את הרגע אבל הוא עבר במהירות. במהירות הזו של המילה שיצאה לי מהפה והיא כבר לא שלי. התנצלתי, אבל זה כבר לא עזר. שוב מישהי ברחה ממני עם "בעיטת הדרך" המפורסמת שלי, שהפעם הגיעה אל עכוזי ובצדק גמור. הפתיל הקצר שלי שוב ניצח וגרם לי לעוד….הפסד.

כן אני משה סידי ואני בעל פתיל קצר (זה השלב שאתם אומרים – "אוהבים אותך משה"), במיוחד ביחסים שלי עם מה שאני אוהב הכי הרבה – נשים. גם הפעם הפה שעבד לפני המחשבות הרס לי (אל תדאגו עוד מעט יגיע הסיפור…יהיה "דם"). שוב אני נרגע רק אחרי שאני יורה לכל הכיוונים את המלל הבלתי נגמר שלי, וכשאני מבין שזה עלה לי בעוד שבוע שבועיים של בדידות אני מבין שהגעתי אל עצמי קצת מאוחר מידי, שנייה אחרי שהכל נהרס…ובגללי. אגב מישהו יכול בהזדמנות הזאת להתקשר אליה להתנצל בשמי…כי הפתיל גרם לה לסנן אותו ואותי על הדרך….תרשמו המספר הוא 052…נראה לכם?…את המספר אל תרשמו, אבל וואלה תלמדו. תפנימו. אתם בעלי "הפתיל" הקצר (משני המינים).

 

טוב הנה בא הסיפור. הכרתי מישהי נחמדה. נחמדה פלוס. היא הייתה בעניין שלי. מה זה בעניין. עפה עליי כמו טיל מכוון של כיפת ברזל. היה ברור שתהיה פגיעה ואם לא זה ייפול בשטח "פתוח"…באזור הבית שלי או שלה…. בקיצור למי שלא הבין את המשל, היא רצתה אותי כמו שמזמן לא רצו אותי. התקשרה, סימסה, שלחה תמונות. חוץ "מבוא לרבנות" עשתה הכל. גם אני רציתי. לא כולל הרבנות….ונפגשנו. אל תחפשו אכזבה עכשיו (חכו עוד רגע…) כי הפגישה הייתה עוד יותר מוצלחת מההמתנה. אם היא עפה עד אותו רגע, הצטרפתי אליה ועפתי גם. הכל היה טוב….הכלללללל, כן יא לא רוצה להגיד מה אתם….הכלללל

כמה טוב זה היה, עד כדי שהיא רצתה להיפגש שוב באותו היום. גם אני. אז נפגשנו. אבל אז החל שלב הדיבורים והפחות מעשים. כל אחד סיפר את מורשת ה"קרב שלו", הביא את "הקונטיינר" של חייו ושטח את משנתו על זוגיות. זה היה נראה בדרך אל האושר. אבל רק בדרך, כי אז היא אמרה מילה. מילה אחת שלא במקום מבחינתי. לא אגיד מה אמרה אבל ארמוז שהיא ניתחה אותי (אגב נכון…) והציעה לי על הדרך משהו בסגנון טיפולי. לי זה הספיק….

הפתיל הקצר יצא לי בכל הכח והבהרתי לה מה אני חושב עליה ועל דעתה, בוודאי כשהיא מכירה אותי 24 דקות בקושי. על הדרך גם אמרתי לה שהיא דיברה כל כך הרבה בשביל מערכת יחסים מלאה. אני לא יכול, וגם לא רוצה לתאר לכם את הפרצוף שלה, אבל אז הבנתי שהרגע סיימתי את הקשר הכי רציני והכי קצר באותה המידה. היא עוד הוסיפה כמה מילים להגנתה ואפילו התקרבה קצת שאעשה לה נעים …בגב…אבל היה ברור לשנינו שזה נגמר…הרגע עבר.

למחרת היא הודיעה לי, כמה לא מפתיע, שאני לא בשבילה, שלום שלום ומשהו סטייל אל תבוא לי בחלום…האמת היא צודקת. אני לא בשבילה…ואם אנסה לדייק כהרגלי, גם זה לא בשבילי. לא היא, הפתיל הקצר הזה שמסבך אותי שוב ושוב. מה קרה, אז אמרה, הייתי בולע את הרוק כמה שניות, או "יורק" אותו במקום אחר בזמן אחר…הרי הפתיל הקצר פוגע במי שמולי בטווח הקצר, אבל מתפוצץ בפניי, (בפנינו) בטווח הארוך….והרחוק. מאוד רחוק. רחוק ממי שרציתי להיות לידה. אם זו הייתה הפעם הראשונה, אז מילא. אבל זה קרה לי גם לפני כן עם עוד מישהי לא רעה בכלל, אפילו טובה, ואם אלך לעבר הלא רחוק, אגלה שהפתיל כיכב שוב…אצלי ועל חשבוני.

אז החלטתי. נשבע לכם בכל הקדושים. החלטתי . זהו אין יותר פתיל קצר. או לפחות אאריך אותו. מעכשיו אני קודם כל מרפא את עצמי (תקבלו עדכון בשבוע הבא). לפני שאני מתקן את כל העולם או את כל נשות העולם, או לפחות את אלו שלצידי. כן אני מתקן את עצמי. אני כן, כן מרפא את עצמי. אני לוקח זמן לעצמי, נושם עמוק ובעיקר …סותם!!! אומר מה שיש להגיד רגע אחרי שנרגע. אני ידע שקל להגיד ויודע שזה טוב בתאוריה, אבל זו התחלה של משהו…אולי זה יאריך לי את הפתיל…אבל את היחסים זה בטוח יאריך….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך