אבו עקל: "התחלנו לא טוב ולכן ממש כל נקודה חשובה לנו"

אמר את הדברים לקראת המשחק בשבת ("המושבה", 17.30) מול מכבי פ"ת. אשדוד עם שני ניצחונות רצופים ו-5 משחקים ללא הפסד, רוצה לצרף ניצחון שלישי רצוף. המאמן בן שמעון: "מכבי פ"ת הרבה יותר טובה מהמקום בו היא נמצאת". מוגיס וצבטקוביץ' הפצועים ייעדרו באשדוד.
אבו עקל. (צילום: טל אקוקה)

לאחר פתיחת עונה לא טובה, החלה קבוצה הכדורגל של מ.ס אשדוד להתייצב. אשדוד השיגה בחמשת המשחקים האחרונים 11 נקודות, כולל ניצחונות בשני המשחקים האחרונים ברציפות, מול הפועל ירושלים ומכבי נתניה. בשבת ("המושבה", 17.30) תצא אשדוד למשחק חוץ מול מכבי פ"ת והמטרה היא לחזור עם ניצחון שלישי ברציפות, אגב הכל בתוך שבוע.

רן בן שמעון: "מכבי פ"ת הרבה יותר טובה מהמקום בו היא נמצאת. קבוצה טובה עם מאמן טוב. זה משחק שלישי השבוע ולכן הוא יותר קשה. אנחנו באים עם מוטיבציה גבוה ורצון להמשיך את מה שאנחנו עושים בשבוע  האחרון. מקווה מאוד שננאד צבטקוביץ' שיחסר לנו יחזור כמה שיותר מהר".

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

פיראס אבו עקל: "זה שבוע עמוס ועברנו בו שני משחקים בהצלחה. נקווה שנעבור גם את המשחק הזה בניצחון. התחלנו לא טוב ולכן ממש כל נקודה חשובה לנו. אנחנו באים למשחקים האחרונים מפוקסים גם כשאנחנו משחקים לא טוב אנחנו מוציאים נקודות והשתפרנו בזה. אנחנו לא יכולים לאבד יותר נקודות".

מי שיחזרו במשחק הם הבלם ננאד צבטקוביץ' שייעדר כשבועיים בגלל פגיה בשריר התאומים וזאקריה מוגיס שכבש את שער הניצחון מול נתניה בגלל מתיחה בשרירי האחורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך