הותר לפרסום: זה האדם החשוד באונס בעודו חולה באיידס

הותר לפרסום: החשוד בהפצת מחלה ועבירות מין הוא דקל ששונקר כבן ה 31. צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש החל מהיום יפעיל קו טלפון שמספרו 053-4918183, ואנו קוראים למתלוננות או מתלוננים נוספים ליצור קשר, ולהגיע להגיש תלונתם.

בהמשך להודעת המשטרה אמש, אודות חקירה המתנהלת במשטרת ישראל שעניינה חשד לעבירות מין כלפי נשים והפצת מחלת האיידס ע"י תושב דימונה כבן 31, חקירת המשטרה ממשיכה להסתעף לאור פניות ותלונות נוספות שהתקבלו במשטרה.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ ברק מרדכי, החליט בהערכת מצב מיוחדת שנערכה אתמול, על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שילווה את המתלוננות יחד עם גורמי מקצוע נוספים, וינהל את החקירה במטרה להביא את החשוד לדין בגין העבירות המיוחסות לו.

מחקירת המשטרה עולה חשד שישנן נשים נוספות מאזורים שונים ברחבי הארץ, שנפגעו ע"י החשוד שפעל בדפוס פעולה דומה לאורך החודשים האחרונים ופרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשת החברתית, בהם באמתלות שונות מחפש ליצור קשר עם נשים, תוך שמכוון עפ"י החשד לנשים בעלות מצב סוציואקונומי נמוך.
לאחר יצירת הקשר הראשוני, פיתה עפ"י החשד את אותן נשים למפגשים עמו בעבור תשלום עבור שירותיהן, ובשלב זה כאמור נהג לבצע בהן את העבירות.

לפני זמן קצר, בדיון הארכת מעצרו שנערך בבימ"ש השלום, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, והתיר לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד, דקל ששונקר כבן 31, וזאת במטרה להגיע לנשים או גברים נוספים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד.

כמו כן, בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 5.12.21.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך