מוגיס, כובש השער מול נתניה, ייעדר כשבוע

סובל ממתיחה בשריר האחורי. ננאד צבטקוביץ' מחכה לאבחון הרופא בנוגע לכאב בשריר התאומים. קני סייף שנפגע בגבה ודימם, התאמן. מ.ס אשדוד שנייה בליגת העל בהנעת כדור.
מוגיס.

מ.ס אשדוד עשתה אתמול, שלישי, ניצחון חוץ גדול על מכבי נתניה, אבל מספר משחקניה חזרו פצועים מהמשחק, אחד מהם לפחות ייעדר מהמשחק הבא בשבת מול מכבי פ"ת (17.30, "המושבה").

זאכריה מוגיס, שכבש את שער הניצחון ונטש עוד במחצית הראשונה בגלל פציעה, ייעדר כשבוע. הוא סובל ממתיחה בשריר האחורי וייאלץ לנח. לגבי הבלם ננאד צבטוקביץ' הרי שבקבוצה ממתינים לאבחון של הרופא. צבטוקביץ' נבדק בגלל כאבים בשריר התאומים. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר לפ"ת.

סייף והתחבושת. (צילום: טל אקוקה).

לגבי קני סייף, הרי שהאחרון נפצע בגבה במהלך המשחק ודימם ממנה. הוא שיחק כשתחבושת מעטרת את ראשו. סייף כבר מתאמן והמשמעות שיהיה כשיר למשחק בפ"ת.

בנושא אחר אתר CIES ערך בדיקה  מי הן הקבוצות שמניעות את הכדור למרחק הרב ביותר בממוצע למשחק. מ.ס אשדוד היא שנייה בליגת העל היא אחרי מכבי ת"א עם 504.8 מסירות בממוצע למשחק ומרחק של 18.6.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך