בן שמעון: "רצינו לבוא לנתניה כדי לשנות את המומנטום של העונה"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לאחר הניצחון השני ברציפות, הפעם על מכבי נתניה וההתרחקות מהקו. השוער ג'ראפי: "פתחנו את העונה בצורה זוועתית, אבל גם בתקופות הפחות טובות הפלייאוף העליון היה המטרה שלנו".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

מ.ס אשדוד השיגה רצף של שני ניצחונות לאחר הניצחון אתמול, שלישי, על מכבי נתניה – 0:1. אשדוד התרחקה מהקו האדום. המאמן רן בן שמעון והשוער יואב ג'ראפי התייחסו למשחק וההתקדמות של הקבוצה.

רן בן שמעון: "רצינו לבוא לנתניה כדי לשנות את המומנטום של העונה. יכולנו לעשות יותר, אבל אני מאושר וגאה בשחקנים שלי וביכולת שלהם. הובלנו כאן גם כשהיינו 11 על 11 וזה מראה על האיכות שלנו, גם הסגל שלנו רחב ויש שחקנים שנכנסים לעניינים אחרי תקופה ארוכה. אנחנו ממשיכים לחפש איכות טובה יותר בחלק הקדמי".

ג'ראפי.

יואב ג'רפי השוער ששמר משחק שני על שער ריק סיכם: "פתחנו את העונה בצורה זוועתית, אבל גם בתקופות הפחות טובות הפלייאוף העליון היה המטרה שלנו. הייתה לנו דרך ואנחנו שמחים שהצלחנו לייצר מומנטום. היו קבוצות שהסתגרו מולנו, אבל ברצף מול הקבוצות הגדולות שיחקנו כדורגל – וכשאנחנו משחקים אנחנו קבוצה טובה – וזה נתן לנו ביטחון. אני גם רוצה לחזור לנבחרת ישראל, אבל כרגע מתרכז במ.ס אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך