תביעה נגד אסותא אשדוד: דלת הזזה חשמלית נפתחה בהפתעה ופגעה קשות בבת 79

בת 79 נדרשה להמתין במסדרון, בסמוך לדלת הזזה חשמלית שהוצבה בכניסה למכון הגסטרואנתרולוגיה בסניף של אסותא במרכז כלניות באשדוד לשם קבלת טיפול רפואי ⦿ לפתע, הדלת נפתחה והפילה את הקשישה ששברה את האגן וקרעה הרצועה בכתף הימנית

כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עו"ד דותן לינדנברג. לאחר אותו מקרה בסניף של אסותא התקינו מעקה ברזל מיוחד שמונע ממטופלים להיפגע ממסלול הפתיחה של הדלת, מה שיכול היה למנוע את התאונה המדוברת.

הקשישה פונתה ממקום התאונה באמצעות ניידת מד"א לחדר המיון בביה"ח אסותא הסמוך, שם אובחן שבר בירך ימין ובקופת החולים אובחן כי היא סובלת בנוסף מקרע בכתף.

אורתופד ומנתח מומחה מטעם התביעה שבדק אותה ואת המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לתאונה, קבע בחוות דעתו כי היא סובלת משבר וממגבלה בירך, מפגיעה בעמוד השדרה, מקרע וממגבלה בתנועות כתף ימין. המומחה הוסיף כי  מאז התאונה, חלה ירידה בתפקוד היומיומי והתדרדרות משמעותית במצבה של הקשישה ולכן, היא זקוקה לסיוע סיעודי מוגבר.

לדעת המומחה, הקשישה סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 45 אחוזים בגין הפגיעה באגן, מגבלה בתנועות הירך, מגבלה בתנועות כתף ימין ובשל ירידה בתפקוד.

לדברי בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, מאז התאונה חלה החמרה משמעותית במצבה: היא מתקשה בעמידה והליכה ונאלצת להתנייד באמצעות הליכון. בא כוחה טוען כי במרכז אסותא בכלניות  התרשלו בעת שהפעילו דלת מסוכנת ולא דאגו למנוע שימוש בדלת עד לתיקון כל הליקויים. בנוסף נטען בי בסניף לא דאגו להזהיר את הקשישה בעל פה או באמצעות שילוט מתאים, מפני הסכנה הטמונה בשהייה בסמוך לדלת.

האישה מבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצוי עבור עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך