המשרד להגנת הסביבה החליט להרחיב את המרינה באשדוד

בעקבות התנגדות השרה והמשרד להקמת מעגנות חדשות ברחבי הארץ, הוחלט להרחיב את מעגני המרינה בישראל בתוכם זו של העיר אשדוד ושכנתה אשקלון
מתחילים לבנות: התקבלו ההיתרים לאגם המרינה

המשרד להגנת הסביבה מתנגד להקמת מעגנות חדשות בשל ההשלכות הסביבתיות והחברתיות השליליות שהן יגרמו. תחת זאת, המשרד תומך בשדרוג, ייעול והרחבה של המעגנות הקיימות.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, בתגובה להחלטת ועדת המשנה לתכנון ובניה בנושא הקמת המעגנות: "אני מברכת על דחיית התכנית להקמת 6 מעגנות חדשות. שטחי החוף בישראל מצטמצמים ולחצי הפיתוח גוברים. אין שום הגיון בקידום חניות לסירות ויאכטות, שמשרתות מעטים על חשבון הרבים, ופוגעות אגב כך במגוון הביולוגי החשוב בחופים והים התיכון".

השרה להגנת הסביבה הוסיפה "בוודאי כאשר ניתן להרחיב את המרינות הקיימות. זו בדיוק מסוג התכניות שצריכות לחלוף מן העולם בימים של משבר אקלים ומשבר אקולוגי. לצד זאת, ההחלטה להקים מרינה בנהריה מצערת, וכולי תקווה שאף היא לא תקודם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך