פעמיים בשבוע. ניצחון שני ברציפות השבוע למ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד השיגה ניצחון שני רצוף בתוך 3 ימים. במוצ"ש על הפועל ירושלים והיום, שלישי, על מכבי נתניה, שוב 0:1 קטן גדול. גויאגון מנתניה הורחק במחצית הראשונה בגלל שפגע באלימות באבו עקל ובאינברום. אשדוד התרחקה מהקו האדום שם הייתה לפני רצף הניצחונות.
חוגגים את השער של מוגיס. (צילומים: טל אקוקה)

אחרי הניצחון על הפועל ירושלים בתוספת הזמן בפנדל במוצ"ש, במ.ס אשדוד רצו לייצר רצף של שני ניצחונות. בדרך לשם היא הייתה צריכה לנצח את מכבי נתניה, היום שלישי. זה נגמר בעוד ניצחון של 0:1 לאשדוד שהשיגה בתוך 3 ימים, בשבוע אחד, 6 נקודות והתרחקה מאוד מהקו האדום שם הייתה לפני המשחקים הללו.

נתניה הייתה הראשונה להגיע למצב ליד השער. ברקוביץ' בעט כדור מסוכן מתוך הרחבה (12) וג'ראפי שוער אשדוד הדף, את הבעיטה הבאה מהריבאונד הרחיק טום בן זקן. אשדוד הגיבה (18) עם בעיטה של אינברום שהורחק ומצב מצוין של מוגיס שלא פגש את הכדור ובעט באוויר בלבד ממרחק קרוב לשער נתניה.

אבל מוגיס החזיר כעבור 4 דקות. אבו עקל חטף כדור בחלק מהשחק של אשדוד, העביר למתאוסיניו שהתקדם לעבר שער נתניה, העביר לקני סייף. האחרון הגביה לרחבה ומוגיס הקדים את בלם נתניה שיר צדק ובעט מהאוויר פנימה 0:1 לאשדוד.

בדקה ה-29 נשארה נתניה ב-10 שחקנים ובצדק. גויאגון שחקן נתניה קיבל אדום והיה צריך לקבל אדום כפול. בתחילה הוא ניסה לבעוט בפיראס אבו עקל ואח"כ היכה בפניו. השופט אוהד אסולין שלף אליו בצדק אדום. אבל גויאגון לא עצר כאן ובלי קשר סטר בפניו של אינברום אחרי האירוע. שחקן כזה צריך להיות מרוחק לזמן ארוך. זה גם מה שיקרה כנראה.

בתוספת הזמן של המחצית בילו, מתאוסיניו ואינברום יכלו כל אחד בתורו לכבוש במתפרצת, אבל החמיצו שער בטוח. הקבוצות ירדו עם 0:1 לאשדוד אבל עם מחצית סוערת מאוד.

שער נהדר. מוגיס.

דווקא נתניה פתחה את המחצית השנייה כשהיא מחזיקה בכדור ומנסה להשיג שער שוויון. אשדוד איבדה את אחד ה"עוגנים" שלה בהגנה בדקה ה-67, את ננאד צבטקוביץ' שנפצע ונאלץ לצאת. אשדוד יצאה למתפרצות וחלקן מסוכנות כמו זו בדקה ה-(70) שחמודי כנעאן עם מעט יותר מזל היה עובר את שוער נתניה, עמוס, אבל איבד את המומנטום והכדור יצא לחוץ.

השעון שיחק תפקיד חשוב מבחינת אשדוד. היא הובילה 0:1 ורצתה לצאת עם התוצאה הזו. בדקה ה-79 קני סייף ספג מכה במצח ודימם, אבל הוא חזר לשחק גם כי לאשדוד לא נותרו חילופים. זה אולי מלמד כמה שחקני אשדוד רצו לצאת מהמשחק הזה עם כל הקופה. נתנו הכל!! כנעאן עוד הספיק  פעמיים (89/90) להחמיץ שער מול עמוס. בסיום ניצחון קטן גדול של אשדוד –  0:1. השני השבוע. קו אדום? מה זה?

אבו עקל בין גויאגון שהורחק ודומביה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 60), אוואני, צבטקוביץ' (חמויד כנעאן, 67), כהן, סייף, סבג, אבו עקל (הרוש, 60), מתאוסיניו, אינברום (בריהון, 67), מוגיס (בילו, 34).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך