סגירת חורף למרפסת – יתרונות שכלל לא העליתם על דעתכם

סוגים שונים של פתרונות הצללה מעניקים יתרונות מעט שונים, ובמקרים מסוימים מדובר ביתרונות משמעותיים ביותר אשר חורגים מעל ומעבר לצורך הבסיסי בהצללה והגנה מפני השמש (או הגשם). סגירת חורף למרפסת מהווה דוגמה מצוינת לכך – במקרים רבים סגירת חורף מעניקה לנו יתרונות משמעותיים ביותר, הרבה מעל ומעבר להגנה מפני פגעי מזג האוויר ואיתני הטבע. סגירת מרפסת זכוכית, למשל, באמצעות סוג מסוים של סגירת חורף, יכולה לשנות לחלוטין את הבית, מכמה בחינות שונות
תמונה: קבוצת ברק

סגירת מרפסת זכוכית וסגירת חורף למרפסת – מהם היתרונות מלבד הצללה?

ניקח בתור התחלה את הדוגמה שהזכרנו של סגירת מרפסת זכוכית באמצעות סגירת חורף – מהם היתרונות של סגירה מסוג זה אשר חורגים הרבה מעבר ליתרונות הפשוטים של הצללה, המתקבלים גם משמשייה או רשת צל?

ובכן, כמובן שסגירת חורף מעניקה הצללה והגנה טובה ואמינה יותר מפני שמש וגשם גם יחד, ובנויה על גבי קונסטרוקציית אלומיניום חזקה אשר תעמוד בכל מצב ובכל רוח או תנאי מזג אוויר קיצוניים אחרים. זאת כמובן בניגוד לרשת צל או שמשייה, אשר אינן מהוות פתרון הצללה באותו מובן (או מאותה קטגוריה…).

אך סגירת חורף למרפסת, בין אם מדובר בסגירת חורף מתקפלת, סגירת פרגולה או סגירת מרפסת זכוכית, מעניקה לנו הרבה יותר מאשר הגנה מלאה ואמינה מפגעי מזג אוויר לכל אורך השנה. סגירה שכזו מרחיבה את הבית שלנו בפועל, ומוסיפה לו עוד חדר. דירה של שלושה חדרים תהפוך לדירת ארבעה חדרים, בית צפוף יחסית של ארבעה חדרים המאכלס משפחה בת כמה נפשות יהפוך לבית של חמישה חדרים וכו'. סגירת החורף מהווה חדר מכל בחינה אפשרית – חדר יציב, בטוח, סגור ומוגן. כך היא ממש מרחיבה את שטח המחייה העומד לרשותנו, ואפילו מעלה את ערך הנכס. חשבו על זה – במקום פרגולה או מרפסת יש לכם עכשיו דירה/בית עם מספר חדרים גדול יותר. גם שוויו יעלה, כמעט באופן אוטומאטי, ופעמים רבות עליית ערך זו אינה קטנה או זניחה כלל וכלל.

להפוך את המרפסת או החצר לחדר חורף חמים ונעים

סגירת חורף טובה אינה רק מוסיפה חדר לבית ומעלה את ערכו מבחינה זו, אלא גם מספקת לנו חדר זכוכית חורפי ונעים בו תמיד כיף לשבת כאשר ישנם ימים גשומים וסוערים, ולבהות באיתני הטבע עושים את עבודתם… זאת מכיוון שסגירות חורף לרוב עשויות ברובן הגדול מזגוגיות, בין אם הן מונחות על גבי קונסטרוקציית אלומיניום (כמו במקרה של סגירת פרגולה) ובין אם מדובר בסגירת זכוכית מלאה, דוגמת וילון זכוכית.

חשוב להבין כי גם במקרה וסוגרים מרפסת או פרגולה באמצעות סגירת חורף, זו אינה חייבת להיות קבועה. ניתן, למשל, ללכת על סגירת חורף מתקפלת, אותה ניתן לפתוח בקלות ומתי שרק מעוניינים ולקבל חלל כמעט פתוח לחלוטין. זה יכול להיות פתרון מצוין לחלקים שונים בשנה בהם איננו מעוניינים בהכרח באותו חדר זכוכית נעים וחורפי, אלא מעוניינים במרחב פתוח ולהישאר רק עם הגג המטיל צל מלמעלה. סגירת חורף מתקפלת איכותית ומקצועית תאפשר לכם ליהנות מכל העולמות, ומכל העונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך