עטאא ג'אבר: "לקח לנו זמן להתחבר"

מ.ס אשדוד כבר לא אחרונה לאחר הניצחון על הפועל ירושלים במוצ"ש. בשלישי היא כבר תפגוש את נתניה (אצטדיון נתניה, 19.30). הקשר עטאא ג'אבר מסביר את השינוי. רן בן שמעון: "המשחק בנתניה הוא סוג משחק שיכול לקחת אותנו קדימה".
עטאא ג'אבר. (צילום: טוטו פוטו)

במ.ס אשדוד יודעים כי ניצחון על מכבי נתניה בשלישי (אצטדיון נתניה, 19.30) יכול להביא את הקבוצה עד למרכז הטבלה. לאחר פתיחת עונה גרועה אשדוד צוברת נקודות – 8 ב-4 משחקים והיא מעל לקו האדום. במוצ"ש היא גברה על הפועל ירושלים והיא מקווה להמשיך את המומנטום שלה שלושה ימים אח"כ.

רן בן שמעון: "בפן הפיזי אין הרבה מה לעשות. לא להתאמן ולא לעשות שום דבר רק לאושש את השחקנים ששיחקו ועשו מאמץ אדיר עד הדקה ה-95 מול הפועל ירושלים במוצ"ש. בפן המנטאלי צריך לגרום להם לחשוב שזה משחק שונה ממה שהיה לנו מול ירושלים. מכבי נתניה היא קבוצה טובה ואיכותית. המשחק בנתניה הוא סוג משחק שיכול לקחת אותנו קדימה".

הקשר עטאא ג'אבר: "משחק קשה נגד נתניה. קבוצה חזקה. אין יותר מידי הכנות של כדורגל ביומיים האלה מאז ירושלים. זה יותר התאוששות, יותר עבודה פסיכולוגית ללמוד על החוזקות והחולשות של נתניה, ומה אנחנו צריכים לשפר. לקח לנו זמן להתחבר. הנקודות נגד הקבוצות הגדולות והנקודות נגד ירושלים, נתנו לנו אוויר לנשימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך