תושב אשדוד שהוציא רכב יוקרה ועשה תאונה קשה תובע את רשות המיסים

התאונה הקשה בה הושבת הרכב כליל, גרמה ל א.ל תושב אשדוד פציעות קשות אשר גרמו לאשפוזו בטיפול נמרץ. כעת הוא תובע את רשות המיסים ב205 אלף ש"ח סכום המס אותו שילם דקות לפני התאונה הקשה

א.ל תושב אשדוד בן 40 המוכר היטב בעיר מתחום יבוא רכבי יוקרה, תובע את רשות המיסים על סך 205 אלף ש"ח לאחר שהרכב עליו שילם מיסים כדת וכדין, נהרס כליל כעבור כמה דקות בתאונה קשה עם משאית ממנה א נפצע קשה ובחסדי שמיים התאושש.

תחילתו של הסיפור הוא לפני כחצי שנה אז א' ייבא לישראל רכב יוקרה מסוג "שברולט קורבט סטיינגריי", שעלותו בארץ מוערכת בכמיליון שקלים. הרכב הובא למחסן ערובה בפיקוח המכס בנמל אשדוד, ועם שחרורו שילם א' לרשות המיסים את כל מיסי הייבוא, לרבות מס הקנייה, בסך כ-205 אלף שקלים.

על פי התביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב, מיד לאחר שחרור הרכב מפיקוח המכס ובשערי המחסן עצמו, עלתה עליו משאית חולפת ומחצה אותו לגמרי – תוך שא' עצמו נוהג בו. כתוצאה מהתאונה הקשה, נגרמו לא' פגיעות רב מערכתיות, שבגינן הובהל לבית החולים ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. הוא עבר ניתוחים רבים, ועוד צפוי להליך שיקום ממושך ומורכב.

עו"ד אברמוביץ' מטעמו של א טענה בתביעה: "בשל העובדה שהתאונה הביאה לאובדן הרכב מיד לאחר שחרורו מפיקוח המכס, כשהתובע לא הפיק כל רווח בגינו וגם לא ייעשה ברכב כל שימוש בישראל – הוא זכאי שמיסי הייבוא ששילם יוחזרו לו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך